Elektronisk vitnemål

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Jeg har nå søkt på høyskole til høsten og er som vanlig ut i siste liten! Jeg trodde at vitnemålet mitt lå på samordnaopptak.no, men det gjør det ikke. Det står at alle som har fullført videregående skole i år 2000 eller senere skal ha det på nett, men ikke jeg. Jeg har også "rett" utdanning som gjør at den skal ligge ute. Hva gjør jeg nå? [:o]

Jeg har vært i samme situasjon som deg. Når jeg skulle sende mitt vitnemål inn, og til min store skrekk oppdaget at det ikke lå på nett, ringte jeg de, og da sa de at så lenge vitnemålet var postet samme dato som fristen går ut, gikk det bra. (så den gang løp jeg til postkontoret og fikk postet det i tide.) Jeg skulle tro at det ordner seg, de som går ut nå til sommeren, sender jo ikke inn før vitnemål før i slutten av juni/begynnelsen av juli. Du kan jo ringe inntakskontoret å forklare situasjonen og høre om det går bra at du sender det i posten?

Lykke til, håper det ordner seg! [:)]

Puh, DA må jeg sannelig lete tror jeg.. Men får ringe å si hvordan det er, så kanskje jeg får send det inn ila den andre fristen. Kjenner jeg er litt småsvett her nå [8D]

om du ikke finner det kan du få en ny kopi på videregående skolen din tror jeg. så du får sendt det. [:)]

Back
Topp