Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en sånn med vibrering! Fungerer helt utrolig bra på tvilling 2 som sliter med vondt i magen.Jeg har en fra Fisher Price som vi har arvet. Nå er ikke min overbegeistret for denne, men ser at den er veldig grei på sikt. Den har en «svak» vibrering og leker foran som kan gi lyd og spille musikk om ønskelig[emoji5]
Men man kan jo få sånne som gynger men de tar ganske mye plass!
Hvilken kjøpte du?Vi har en sånn med vibrering! Fungerer helt utrolig bra på tvilling 2 som sliter med vondt i magen.
Anbefales! Arvet den og den fungerer så mye bedre enden high tech-greia vi kjøpte for noen dager siden...
Det er akkurat den vi vurderer kjøpe! Men heller mot den pga at man kan stille på høyden.
Den kan ikke vibrere og svingen er dritdårlig.Jeg ble kjempeskuffet. Motoren er så svak så den bruker tid på å komme opp i fart.Det er akkurat den vi vurderer kjøpe! Men heller mot den pga at man kan stille på høyden.
Er det god sving i den? Kan den vibrere ?
Fy fader!!Den kan ikke vibrere og svingen er dritdårlig.Jeg ble kjempeskuffet. Motoren er så svak så den bruker tid på å komme opp i fart.
Har ikke skjønt hvordan man justerer den i høyden.
De reklamerer for 5 gyngehastigheter, men den ene hastigheten er 0.
Den spiller lyd men de sangene er bare forstyrrende og «naturlydene» er tre forskjellige fuglekvitter og en bekkelyd. Ikke i nærheten av noe white noise.
Festefunksjonen i selve setet er helt rar, og ungen vipper innover/sideveis på grunn av vinkelen på setet. Så her får de «skjev nakke» fordi det ikke er noen støtte.
Skjermen over setet er ulogisk. Hvis du drar den fram får ungen leken omtrent helt opp i ansiktet.
«Regnbuelyset» er tre svake lamper i kalesjen.
Men den har en veldig fin og fancy gråfarge da![]()
Anbefaler absolutt vibrering.Fy fader!!
TAKK! for infoda styrer vi lett unna den
Har bestemt oss for å gå for en med vibrering. Det enkle er kanskje det bestefikk gavekort hos barnas hus i dag, så skal ta en tur å se
har virkelig behov for noe som kan erstatte et par ekstra armer når vi er alene med guttene
Ja, er akkurat når man vil ha litt "pause" fra baby, og spesielt om man ikke kan ta begge på en gang. Et must her. Mamge ganger jeg har ammet/pumpet og hatt drn andre i vippestol og vippet babybjørn-stolen med foten. Men er litt tungvindt.Kjøpte en skikkelig stygg, brukt, elektrisk vippestol i dagen fisher price. Betalte 200kr. Ganske deilig å kunne sette én ifra seg der en liten stund
Er ikke vibrering, så holder utkikk etter det også. Greit å kjøpe brukt i tilfelle det ikke funker så bra
Digger babybjørn sine, men da må man jo vippe selv.
Ser ikke helt hvordan e bæresele kan hjelpe når man faktisk ønsker å ha fri fra baby for å f eks gå på do. Da er elektrisk vippestol gull![]()