Elektrisk vippestol

Kicks

Gift med forumet
Hvilken anbefaler du?

Følger!

Jeg har en fra Fisher Price som vi har arvet. Nå er ikke min overbegeistret for denne, men ser at den er veldig grei på sikt. Den har en «svak» vibrering og leker foran som kan gi lyd og spille musikk om ønskelig[emoji5]
Men man kan jo få sånne som gynger men de tar ganske mye plass!

Jeg har en fra Fisher Price som vi har arvet. Nå er ikke min overbegeistret for denne, men ser at den er veldig grei på sikt. Den har en «svak» vibrering og leker foran som kan gi lyd og spille musikk om ønskelig[emoji5]
Men man kan jo få sånne som gynger men de tar ganske mye plass!
Vi har en sånn med vibrering! Fungerer helt utrolig bra på tvilling 2 som sliter med vondt i magen.
Anbefales! Arvet den og den fungerer så mye bedre enden high tech-greia vi kjøpte for noen dager siden...

Vi hadde en fisher price vippestol med vibrering og gynging. Hverken storesøster eller mellomsøster likte å sitte i den, så nå har jeg kjøpt babybjørn :)

Hadde en fra fisher price med vibrering, musikk og bevegelse i lekene på bøylen til de andre to. Den funket som gull på eldste som hadde kolikk!

Det er akkurat den vi vurderer kjøpe! Men heller mot den pga at man kan stille på høyden.

Er det god sving i den? Kan den vibrere ?
Den kan ikke vibrere og svingen er dritdårlig.Jeg ble kjempeskuffet. Motoren er så svak så den bruker tid på å komme opp i fart.
Har ikke skjønt hvordan man justerer den i høyden.
De reklamerer for 5 gyngehastigheter, men den ene hastigheten er 0. :hilarious:
Den spiller lyd men de sangene er bare forstyrrende og «naturlydene» er tre forskjellige fuglekvitter og en bekkelyd. Ikke i nærheten av noe white noise.
Festefunksjonen i selve setet er helt rar, og ungen vipper innover/sideveis på grunn av vinkelen på setet. Så her får de «skjev nakke» fordi det ikke er noen støtte.
Skjermen over setet er ulogisk. Hvis du drar den fram får ungen leken omtrent helt opp i ansiktet.
«Regnbuelyset» er tre svake lamper i kalesjen.

Men den har en veldig fin og fancy gråfarge da :hilarious:

Den kan ikke vibrere og svingen er dritdårlig.Jeg ble kjempeskuffet. Motoren er så svak så den bruker tid på å komme opp i fart.
Har ikke skjønt hvordan man justerer den i høyden.
De reklamerer for 5 gyngehastigheter, men den ene hastigheten er 0. :hilarious:
Den spiller lyd men de sangene er bare forstyrrende og «naturlydene» er tre forskjellige fuglekvitter og en bekkelyd. Ikke i nærheten av noe white noise.
Festefunksjonen i selve setet er helt rar, og ungen vipper innover/sideveis på grunn av vinkelen på setet. Så her får de «skjev nakke» fordi det ikke er noen støtte.
Skjermen over setet er ulogisk. Hvis du drar den fram får ungen leken omtrent helt opp i ansiktet.
«Regnbuelyset» er tre svake lamper i kalesjen.

Men den har en veldig fin og fancy gråfarge da :hilarious:
Fy fader!! :bored::hilarious::hilarious::hilarious:

TAKK! for info :D da styrer vi lett unna den :D

Har bestemt oss for å gå for en med vibrering. Det enkle er kanskje det beste :) fikk gavekort hos barnas hus i dag, så skal ta en tur å se :D har virkelig behov for noe som kan erstatte et par ekstra armer når vi er alene med guttene

Fy fader!! :bored::hilarious::hilarious::hilarious:

TAKK! for info :D da styrer vi lett unna den :D

Har bestemt oss for å gå for en med vibrering. Det enkle er kanskje det beste :) fikk gavekort hos barnas hus i dag, så skal ta en tur å se :D har virkelig behov for noe som kan erstatte et par ekstra armer når vi er alene med guttene
Anbefaler absolutt vibrering.

Vi skal sende tilbake vippestolen vi kjøpte.

Frøkna nekter å ligge i sin. Kan akseptere noen få minutter hvis hun er i riktig humør. Den er kun lånt, og hadde aldri giddet å kjøpe for de få minuttene hun aksepterer å sitte der

Har enda ikke fått kjøpt elektrisk vippestol, men må VIRKELIG ta meg tid til å gjøre det. Har to babybjørn vippestoler, men de er ikke elektrisk. De er GULL verdt og funker som pokker om man orker å sitte å vippe på stolen.. men ser helst å slippe det:rolleyes:
Får ta meg en tur på butikken å høre hva de anbefaler.

Kjøpte en skikkelig stygg, brukt, elektrisk vippestol i dag :hilarious: en fisher price. Betalte 200kr. Ganske deilig å kunne sette én ifra seg der en liten stund :)
Er ikke vibrering, så holder utkikk etter det også. Greit å kjøpe brukt i tilfelle det ikke funker så bra :)

Digger babybjørn sine, men da må man jo vippe selv.

Ser ikke helt hvordan e bæresele kan hjelpe når man faktisk ønsker å ha fri fra baby for å f eks gå på do. Da er elektrisk vippestol gull :)

Kjøpte en skikkelig stygg, brukt, elektrisk vippestol i dag :hilarious: en fisher price. Betalte 200kr. Ganske deilig å kunne sette én ifra seg der en liten stund :)
Er ikke vibrering, så holder utkikk etter det også. Greit å kjøpe brukt i tilfelle det ikke funker så bra :)

Digger babybjørn sine, men da må man jo vippe selv.

Ser ikke helt hvordan e bæresele kan hjelpe når man faktisk ønsker å ha fri fra baby for å f eks gå på do. Da er elektrisk vippestol gull :)
Ja, er akkurat når man vil ha litt "pause" fra baby, og spesielt om man ikke kan ta begge på en gang. Et must her. Mamge ganger jeg har ammet/pumpet og hatt drn andre i vippestol og vippet babybjørn-stolen med foten. Men er litt tungvindt.

Jeg må kjøpe dette nå. Tredje gangen snuppa endeleg finner roen når jeg sitter og rister henne som en Gud på fanget. Men det er jo tungt i mer enn 2 minutter.

Fisher Price har mange, men ser Akta Graco har en også, og sikkert fler. Hvilken er best tro?

upload_2018-9-7_16-56-32.jpeg
Denne virker genial, men selges kunn på babyshop sin nett side. Får jo ikke sett om den er like bra som det står. Tiny love er merket, den har vibrering og kan legges helt flatt og kantene kan dras opp så den blir som en liten vugge. Noen som har sett/prøvd denne?

Back
Topp