Elektrisk vippestol

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det noen som har en elektrisk vippestol som de kan anbefale?
Synes det er vanskelig å velge når det finnes så mye forskjellig på markedet :)

Er det noen som har en elektrisk vippestol som de kan anbefale?
Synes det er vanskelig å velge når det finnes så mye forskjellig på markedet :)
Hæ? Må bare spørre deg om du mener at ungen skal sove i en vippestol om natta? Er ikke en seng bedre, slik at ungen får retta ut ryggen?

Hæ? Må bare spørre deg om du mener at ungen skal sove i en vippestol om natta? Er ikke en seng bedre, slik at ungen får retta ut ryggen?

Uff, nei selvfølgelig ikke. Han har egen seng til å sove i om natta.

Kunne tenkt meg noe sånt for å roe han ned av og til, mange babyer elsker jo vippestoler.

Last edited:
Vi har en tiny love 3 in 1 som vi hadde til nr1, blir å bruke nå til unge nr 2. Synes kantene rundt er gull, vi har både katt og hund så greit å kunne skjerme litt. Bare positive ting å si om den. Babybjorn sin (som ikke er elektrisk forsåvidt) var overhode ikke trygg for vår aktive unge som suste bortover gulvet i den når han var på besøk. Der hoppet både stol og unge o_O turbokonge :smiley-ashamed004

kan anbefale slyngevugge-ikke elektrisk og ikke vippestol-men den roer vår baby godt og hun sover gode, lange lurer i den :)

Jeg har brukt en fisher price elektrisk vippestol. Den hadde koselige lyder og alle mine tre har elsket den! Litt stor bare :)

Hæ? Hvor i alle dager fikk du det fra at hun skulle la barnet sove i vippestol om natten? :laughing002 Jeg så ingen antydninger til det, så må bare spørre hvor du fikk det ifra :p

Jeg har brukt en fisher price elektrisk vippestol. Den hadde koselige lyder og alle mine tre har elsket den! Litt stor bare :)

Hæ? Hvor i alle dager fikk du det fra at hun skulle la barnet sove i vippestol om natten? :laughing002 Jeg så ingen antydninger til det, så må bare spørre hvor du fikk det ifra :p

Hun endra overskriften. Stod først at hun trengte den på natt. Hun endra etter jeg lurte på det.

Jeg tenkte egentlig vippefunksjon :)

Ettersom at jeg har fått inntrykk av at babyen min er glad i store bevegelser endte jeg opp med å kjøpe Graco Swing and Bounce. Sålangt er vi fornøyde med den, har fått babyen til å sove i den noenganger.

Vis vedlegget 272684

https://www.babybanden.no/products/...d8WB4nzxoi12PDqmjjAaAmWHEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Den hadde vi til eldste - var veldig fornøyd. Eneste alternativ til å sove i vogn på tur på dagtid.

Den hadde vi til eldste - var veldig fornøyd. Eneste alternativ til å sove i vogn på tur på dagtid.
Så bra at dere var fornøyd med den! Babyen vår er ikke glad i vogn ennå, har nesten gitt opp å gå på trilleturer. Kan hvertfall ikke gå på trilletur uten å ta med bæresela i tilfelle det blir mye skriking når vi er langt borte fra huset. Lettere å trille den tomme vogna hjem da når begge hendene er ledige :hilarious:

Last edited:
Nå har vi fått testet ut Fisher Price sin og Graco sin vippestol. Må si jeg er fornøyd med begge to! Fisher Price sin har vi brukt for at han skal være rolig kort tid når vi spiser middag sammen o.l.

Graco sin Swing and Bounce har fått han til å sovne og slappe av når ingenting annet hjelper, så den har vært en lifesaver her i huset! :)

Back
Topp