Er det noen som har en elektrisk vippestol som de kan anbefale?
Synes det er vanskelig å velge når det finnes så mye forskjellig på markedet
Synes det er vanskelig å velge når det finnes så mye forskjellig på markedet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Må bare spørre deg om du mener at ungen skal sove i en vippestol om natta? Er ikke en seng bedre, slik at ungen får retta ut ryggen?Er det noen som har en elektrisk vippestol som de kan anbefale?
Synes det er vanskelig å velge når det finnes så mye forskjellig på markedet![]()
Hæ? Må bare spørre deg om du mener at ungen skal sove i en vippestol om natta? Er ikke en seng bedre, slik at ungen får retta ut ryggen?
Tenker du med vippe funksjon eller vugge funksjon?
Hæ? Må bare spørre deg om du mener at ungen skal sove i en vippestol om natta? Er ikke en seng bedre, slik at ungen får retta ut ryggen?
Ser du har funnet en allerede! Bra dere er fornøydeJeg tenkte egentlig vippefunksjon
Ettersom at jeg har fått inntrykk av at babyen min er glad i store bevegelser endte jeg opp med å kjøpe Graco Swing and Bounce. Sålangt er vi fornøyde med den, har fått babyen til å sove i den noenganger.
Vis vedlegget 272684
https://www.babybanden.no/products/...d8WB4nzxoi12PDqmjjAaAmWHEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Jeg har brukt en fisher price elektrisk vippestol. Den hadde koselige lyder og alle mine tre har elsket den! Litt stor bare
Hæ? Hvor i alle dager fikk du det fra at hun skulle la barnet sove i vippestol om natten?Jeg så ingen antydninger til det, så må bare spørre hvor du fikk det ifra
![]()
ÅåååHun endra overskriften. Stod først at hun trengte den på natt. Hun endra etter jeg lurte på det.
Ååååskjønte bare ikke hvor det stod
![]()
Den hadde vi til eldste - var veldig fornøyd. Eneste alternativ til å sove i vogn på tur på dagtid.Jeg tenkte egentlig vippefunksjon
Ettersom at jeg har fått inntrykk av at babyen min er glad i store bevegelser endte jeg opp med å kjøpe Graco Swing and Bounce. Sålangt er vi fornøyde med den, har fått babyen til å sove i den noenganger.
Vis vedlegget 272684
https://www.babybanden.no/products/...d8WB4nzxoi12PDqmjjAaAmWHEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Så bra at dere var fornøyd med den! Babyen vår er ikke glad i vogn ennå, har nesten gitt opp å gå på trilleturer. Kan hvertfall ikke gå på trilletur uten å ta med bæresela i tilfelle det blir mye skriking når vi er langt borte fra huset. Lettere å trille den tomme vogna hjem da når begge hendene er ledigeDen hadde vi til eldste - var veldig fornøyd. Eneste alternativ til å sove i vogn på tur på dagtid.
Hun endra overskriften. Stod først at hun trengte den på natt. Hun endra etter jeg lurte på det.