Elektrisk vippestol

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
noen som har det? Ser det er tilbud på jollyroom nå, men blir den brukt? :)

Arvet en da eldste ble født. Brukte den er par ganger, men likte Babybjørn sin vippestol bedre.

Ååja! Min hadde kolikk, så den ble flittig brukt. Den roet han ned litt når slitne foreldre trengte 5 minutter å puste på! Vi hadde en type med fossefall lyder ol :)

Ååja! Min hadde kolikk, så den ble flittig brukt. Den roet han ned litt når slitne foreldre trengte 5 minutter å puste på! Vi hadde en type med fossefall lyder ol :)
Vi hadde også en liten med kolikk, men den hadde ingen god effekt her. Godt å høre at den funker på noen :)

Vi hadde en med musikk og vibrering og fin skjerm (tak) med rangler til nr to. I tillegg til babybjørn vippestol. Brukte begge like mye. Tydelig at tålmodigheten til lille var imponerende i den vibrerende stolen. Ble lettere å få bl.a. lagd middag og småsysler i huset. Hadde ikke sånn stol til førstemann, og det tror jeg i ettertiden hadde vært supert. Mammadalter som helst ville bæres begge to :-)

Vippestol er bortkasta ;p

Elektrisk vippestol var redningen vår med førstemann. Var vel det eneste som roet han når han hadde vondt i magen. Den vi hadde var fra Fischer Price og hadde vibrering, lys, lyd, dyr som beveget seg og leker babyen kunne gripe etter.

Back
Topp