Elektrisk teppe

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Fikk et elektrisk varmeteppe i tidlig julegave.. men jeg tørr virkelig ikke å bruke det.. står at det skrur seg av når det blir for varmt. Men gjelder det for varmt for mini også?? Og gir slike tepper strålinger? Kjøpte en varmebamse å på den står det at gravide og barn under 3 år ikke skal bruke..

Slike tepper skal vel bare brukes til å varme opp senga med, og ikke brukes gjennom en hel natt ved å ligge på den? :)

Slike tepper skal vel bare brukes til å varme opp senga med, og ikke brukes gjennom en hel natt ved å ligge på den? :)

Dette er et koseteppe, som man skal ha rundt seg når man feks ser på tv og er kald.. sengen min liker jeg kald..

Min svigermor har et sånt. Jeg ville brukt det, men kanskje bare rundt beina feks. Det er som regel der jeg blir kald uansett ;) Hennes har forskjellige varmeinnstillinger så trenger ikke ha det på max. :) Jeg tar meg et bad med god samvittighet en gang i blant og det blir vel ikke så mye varmere enn det. Du kjenner om du blir overopphetet tenker jeg. :)

Min svigermor har et sånt. Jeg ville brukt det, men kanskje bare rundt beina feks. Det er som regel der jeg blir kald uansett ;) Hennes har forskjellige varmeinnstillinger så trenger ikke ha det på max. :) Jeg tar meg et bad med god samvittighet en gang i blant og det blir vel ikke så mye varmere enn det. Du kjenner om du blir overopphetet tenker jeg. :)

Takk takk :D skal se om jeg tørr :p ender vell opp med å sende mail til produsenten før jeg bruker det som vanlig teppe ;p

Back
Topp