Elektrisk Sterilisator

Kremrull

Flørter med forumet
❤Januarlykke 2022❤
Det er så mye som skal kokes opp av både pumper, flasker og smokker - så begynte så vidt å se på disse elektriske Sterilisatorene og om de kanskje kan gjøre hverdagen lettere.
Har dere noen erfaringer her? Er vanlig oppkok fort gjort, eller blir det stress i lengden?

Hvilke merker har dere eventuelt vært borti? Noen anbefalinger?
 
Tenker jeg ville vurdert det om jeg ikke skulle ammet og måtte kokt x antall flasker om dagen. Men når jeg fullammer er en kjele med vann mer
enn godt nok for mitt bruk
 
Har avent sterilisator. ammet storebror. Fikk den i gave og hadde nok ikke kjøpt det selv, men synes det var deilig å bare slenge alt oppi :)
 
Vi kjøpe da jeg var gravid med første. Jeg fullammet både nr 1 og nr 2 og den sto vel egentlig bare å tok plass. Tenker denne gangen at frk fornuftig koker i stede :angelic:
 
Takk for svar! Høres ut som det i hvertfall er greit å kanskje avvente litt og se. Satser på å få til å amme, så holder kanskje med oppkok på kvelden :happy:
 
Vi har avent dampsterilisator til mikro og elsker hvor lettvint det er, spesielt i forhold til koking! Men så er lillesøster flaskebarn og storebror spiser enda 1 (av og til 2) flasker om dagen, så blir fort en del flasker iløpet av dagen:happy:
 
Vi brukte avent damp sterilisator med storesøster, veldig fornøyd med den:)
 
Back
Topp