Elektrisk pumpe på manuell flaske, Medela

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Det ble en litt rar tittel. Men saken er at jeg har en manuell pumpe fra Medela. Og lurer på om jeg bare kan kjøpe motor og slange brukt, og bruke denne på den flasken jeg har. Er det noen som har disse og kan bekrefte eller avkrefte? :)

Tenkte at jeg kan spare litt penger eventuelt. :)

Flaskene kan brukes på alle medela pumpene, alle deler skal passe om hverandre så du skal kunne bruke samme skjold, membraner men tror ikke du får festet motoren til en elektrisk pumpe på "håndtaket" til den manuelle. Du må nok kjøpe hele pumpa men kan fortsatt bruke de avtakbare/rreservedelene du har til den gamle pumpa.

Flaskene kan brukes på alle medela pumpene, alle deler skal passe om hverandre så du skal kunne bruke samme skjold, membraner men tror ikke du får festet motoren til en elektrisk pumpe på "håndtaket" til den manuelle. Du må nok kjøpe hele pumpa men kan fortsatt bruke de avtakbare/rreservedelene du har til den gamle pumpa.
Takk for svar. :) Jeg tenkte på å ta håndtaket av den manuelle, og så sette slangen fra den elektriske ned i hullet der. Om du forstår hva jeg mener. Det så ut som det skulle gå på bilder jeg har sett, men jeg vet jo ikke.

Back
Topp