Elektrisk pumpe - hvilken?

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Jeg tror jeg må gå til innkjøp av elektrisk pumpe..
Sett litt på medela swing, og den derre doble medela.

Er det noen som vil anbefale meg en? Og hvorfor akkurat den?[:)]

Jeg sitter og pumper med medela swing nå, er kjempefornøyd med den og kan absolutt anbefale videre. Men hvis du skal pumpe istedenfor amming (ca hver tredje time liksom) ville jeg gått for den doble. Mye tid å spare!

Medela Swing eller Medela mini electric[:)]

ORIGINAL: lovelee

Jeg sitter og pumper med medela swing nå, er kjempefornøyd med den og kan absolutt anbefale videre. Men hvis du skal pumpe istedenfor amming (ca hver tredje time liksom) ville jeg gått for den doble. Mye tid å spare!

signerer.. men den doble (medela Symphony) koster oppmot 10 000,- så den hadde jeg leid..

kjøpte medela swing til førsteman (kjøpte den brukt også) og er frendelse strålende fornøyd så ikke noe å si på kvaliteten

ORIGINAL: KuleMageIgjen

signerer.. men den doble (medela Symphony) koster oppmot 10 000,- så den hadde jeg leid..

Kjøp brukt på Finn[:)] MYYE billigere og ikke verre enn å leie en pumpe det[:)]

ORIGINAL: anahen

ORIGINAL: KuleMageIgjen

Kjøp brukt på Finn[:)] MYYE billigere og ikke verre enn å leie en pumpe det[:)]

smart, det er jo bare å sterilisere [;)]. hadde glatt kjøpt på finn!

Kjøpte Avent første kvelden da vi fra på sykehuset, og var kjempefornøyd med den! [:)][:)]

Jeg har også en medela swing, du kommer ikke til å angre!!!!!!
Kr. 1199 på Boots apotek. [:)]

medela swing:)))

Jeg bruker Medela Pump in style advance, Denne er dobbel og jeg er superfornøyd. Koster 3000,- ny, men vet det ligger noen brukte på finn. Bare å kjøpe nye skjold, eller vaske godt.

jeg har også medela swing..
og har bare ett ord å si om den

super..........[:D]

så løp og kjøp... kommer ikke til å angre[:)]

Med Markus brukte jeg Avent sin.. Den var [:'(][:o][&:]
Med Nikoline brukte jeg medela swing sin.. Den var

Har ikke hatt behov for å pumpe meg enda.. Men kommer til å bruke medela swingen når jeg engang skal pumpe meg [:)]

ORIGINAL: cathrine_*

jeg har også medela swing..
og har bare ett ord å si om den

super..........[:D]

så løp og kjøp... kommer ikke til å angre[:)]

signerere[:D]

Back
Topp