Elektrisk hår + hårspray

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Får så vanvittig elektrisk hår på vinteren at jeg blir sprø. Har brukt Bedhead sin spray-paste, men da syns jeg håret så fett ut med en gang. Bruker også Osis powder, men det er umulig å vaske ut...! Så, har noen en hårspray å anbefale? Gjerne en som sitter i en god stund, og ikke gjør håret så ekstremt fett.

Jeg bruker den "billige" som man får kjøpt på vanlig butikk jeg :) Koster vel 80 kr eller noe for ei flaske.

Er den røde med rosa topp, husker ikke hva den heter, og badet er opptatt. Lukter veldig godt også :)

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

Jeg bruker den "billige" som man får kjøpt på vanlig butikk jeg :) Koster vel 80 kr eller noe for ei flaske.

Er den røde med rosa topp, husker ikke hva den heter, og badet er opptatt. Lukter veldig godt også :)

Den bruker jeg og at the moment, fornøyd jeg [:)]

Der var den ja :) Synes også den er veldig bra! Ser ikke at man har hårspray i, men det gir masse volum og hold :)

Da skal jeg prøve den!! Har så tynt og pistrete hår, så volum trengs i stor grad [:D]

Jeg bruker H&M sin store råååsa! Er en "tørrere" spray, og passer veldig godt til mitt hår, som er statisk, men samtidig blir fort fett [:)]

Bruk mye balsam :)

ORIGINAL: Neah

Bruk mye balsam :)

Gjør det..;)

Back
Topp