Elektrisk brystpumpe!

~tyren~

Elsker forumet
Ja,ja nå sitter jeg her å pumper meg med elektrisk brystpumpe[:D]Da vi var på ferie i sommer mistet jeg bare mer og mer melk!Så de siste 14 dagene har Maiken fått mme,har prøvd å håndpumpe meg,men gidder ikke sitte med det!Går så treigt atte.[:-]Så i dag tro jeg på helsestasjonen å lånte meg el pume!Da er det bare i pumpe i vei å håpe at produksjonen kommer tilbake![:)][:)]

Ville bare ønske deg lykke til å håpe den kommer tilbake for fult[:D]

visste ikke at man kan få låne pumper på helsestasjonen. skal sjekke med min lokale helsestasjon om de har en elektrisk en,,, blir temmelig sliten i handa av å pumpe [8D] 

Jeg tror de låner ut på alle helsestasjoner!Går jo så det suser detta!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: tyren81

Jeg tror de låner ut på alle helsestasjoner!Går jo så det suser detta!![:D][:D][:D]

Nei, er dessverre ikke alle helsestasjoner som har pumper til utlån. Der jeg går har de ingen. Dårlig egentlig....

ORIGINAL: Dreams

Ville bare ønske deg lykke til å håpe den kommer tilbake for fult[:D]

Sign!   Ikke gøy å miste melk..[&:]

ORIGINAL: ThereseAa

visste ikke at man kan få låne pumper på helsestasjonen. skal sjekke med min lokale helsestasjon om de har en elektrisk en,,, blir temmelig sliten i handa av å pumpe [8D] 

Om de ikke har på helsestasjonen har de på de fleste apoteker og enkelte steder der de leier ut/selger sykehusartikler. Ellers har ammehjelperene rundt om i landet også pumper til utleie [:)]

Til tyren81: Ønsker deg masse lykke til! Håper det funker med et par dagers aktiv pumping [:)] 

Her låner de som regel bare ut hvis det er medisinske grunner til det...

Back
Topp