Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020 28 Des 2019 #21 Vbt skrev: Ja tanken min er å pumpe på jobb og på farten, så må ha en som jeg kan bære med meg greit. Klikk for å utvide … Ville absolutt sett på medela freestyle da Veldig liten og nett, men kraftig og oppladbar.
Vbt skrev: Ja tanken min er å pumpe på jobb og på farten, så må ha en som jeg kan bære med meg greit. Klikk for å utvide … Ville absolutt sett på medela freestyle da Veldig liten og nett, men kraftig og oppladbar.
Vbt Elsker forumet Himmelbarn Marsboerne 20 18 Februarbarna 2020 28 Des 2019 #22 Blomst_95 skrev: Ville absolutt sett på medela freestyle da Veldig liten og nett, men kraftig og oppladbar. Klikk for å utvide … Takk, da skal jeg sjekke ut den
Blomst_95 skrev: Ville absolutt sett på medela freestyle da Veldig liten og nett, men kraftig og oppladbar. Klikk for å utvide … Takk, da skal jeg sjekke ut den
Vbt Elsker forumet Himmelbarn Marsboerne 20 18 Februarbarna 2020 28 Des 2019 #23 Sunny90 skrev: Noen anbefalinger? Klikk for å utvide … Beklager at jeg kuppet tråden din, men håper du fikk noen tips ut av det også
Sunny90 skrev: Noen anbefalinger? Klikk for å utvide … Beklager at jeg kuppet tråden din, men håper du fikk noen tips ut av det også
IngeridElisabeth Elsker forumet Julikulene 2020 3 Jan 2020 #24 Har brukt beemoo sin doble elektriske til første barnet i 1,5 år. Super pris, og helt super i bruk!