Elektrisk ansiktsbørste

Bkno5947692

Andre møte med forumet
Vurdere sterkt å kjøpe meg sånn elektrisk rensebørste som skal brukes i ansiktet.

Men er det så bra som de sier tru ?:)

Erfaring?

Fyr løs :)!

Kommer litt ann på huden din. Om du har svært sensitive hud kan en elektrisk rensebørste lage mer plage en godt. Også kan huden bli noe tørrere og derfor ekstra viktig med ekstra mye fukt. Den vil også rense huden så bra at serum og krem trekker ekstra godt inn i huden. Jeg har hatt min i svært mange år, bruker den ikke daglig, men jevnlig.

Jeg har brukt Clarisonic i kanskje 5 år, elsker den! Akkurat det merket er ute av produksjon nå, men jeg har i alle fall planer om å finne en erstatning når jeg går tom for børstehoder (de skal byttes etter en stund, men er ikke engangs altså) :p

Syns det er deilig, men blir ikke brukt så ofte som jeg hadde tenkt :p

Jeg har brukt Clarisonic i kanskje 5 år, elsker den! Akkurat det merket er ute av produksjon nå, men jeg har i alle fall planer om å finne en erstatning når jeg går tom for børstehoder (de skal byttes etter en stund, men er ikke engangs altså) :p
Jeg har også clarsonic (mia2). Ville bare tipse at man får kjøpt nye børster på ebay :)

• Liker
Reactions: mto
Jeg har også clarsonic (mia2). Ville bare tipse at man får kjøpt nye børster på ebay :)
De originale, eller er det andre som lager børster som passer? :) De originale vil det vel bli tomt for til slutt :p

Foreo sin er magisk! Den er i silikon, så lett å rengjøre og blir ikke slitt, min er vel rundt 2 år gammel nå og ser og kjennes ut som ny. Jeg har normal/kombinert hud med oljete t-sone og normale kinn som lett blir fuktfattig på vinteren og føler huden blir ren, men ikke stram. Når jeg jobbet i sminkebutikk og gikk med fult fjes med long lasting produkter brukte jeg den daglig uten problem, nå som jeg ikke bruker så mye (og ikke så ofte) sminke blir den brukt mer sporadisk.

De originale, eller er det andre som lager børster som passer? :) De originale vil det vel bli tomt for til slutt :p
Neppe originale. Men stortsett veldig bra kvalitet, kun en gang fått dårlig. bytter børstehode ofte.

Back
Topp