Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg var alltid hoven hver kveld, spesielt hele sommeren pga varme. Likevel er det greit å være obs på at svært hovne føtter også kan være tegn på svangerskapsdiabetes, så ta kontakt med lege eller jordmor hvis du er bekymret
Fingrene mine ble også litt pølsete om sommeren. De er litt hovne nå, men ikke like mye som sist svangerskap
Var det meg du mente denne til?Men var føttene dine hovne hele tiden eller hadde du bedre dager?
Ja, mener svangerskapsforgiftning. Gikk litt fort i svingeneDu mener vell svangerskapsforgiftning?
Hovne bein indikerer ikke at man kan ha svangerskapsdiabetes. Det er det tester som gjør.

Oh det skal jeg prøve. Elsker persille faktisk!Liker du persille? Det er vanndrivende. Dryss litt over potetene f.eks.
Var det meg du mente denne til?
I så fall .. jeg hadde bedre dager, men på det viset at hevelsene ikke var så utartet. Noen ganger hadde jeg dype og tydelige merker etter sokkene/sandalene, og hendene føltes ¨stramme¨ og pløsige. Andre dager merket jeg mindre av det, men man kunne se antydning til hevelser.
Hovnet mye opp i den ene foten? Sånn at man ser stor forskjell?Jeg må visst til legen fordi ene foten hovner mer opp og de må utrede for blodpropp. Men ja ønsker ingen andre elefantføtter men alikevel godt å ikke være helt alene. Har kjøpt støttestrømpet. Herregud så varmt. Og usexy
Ja. Man så forskjellig. Nå har den roet seg litt. Men må til legevakta om den blir verre. Så ja litt for dramatisk etter min snak. Men masse vann og ha beina høyt har faktisk hjulpetHovnet mye opp i den ene foten? Sånn at man ser stor forskjell?
Oi ja da føles det litt dramatisk. Håper det går braJa. Man så forskjellig. Nå har den roet seg litt. Men må til legevakta om den blir verre. Så ja litt for dramatisk etter min snak. Men masse vann og ha beina høyt har faktisk hjulpet![]()