elefanta i magen(flytting)

Neri83

Forelsket i forumet
Vi har lenge vurdert å flytte tilbake til området eg kjem frå.. men "bygdemonsteret" står og glefsa te meg ved kommune skilte, so frista lite... Men det er der eg kan få skikkelig hjelp for sjukdommen min, der er flott natur og muligheter til å være på sjøen igjen. Noko for meg er terapi, bhg/skule/butikk er nært huset og eg kjem nærmare gode venna. Huff, veit ikkje heilt ka eg ska skrive.. måtte bare lufte nervøsiteten ein plass...

Neri83 skrev:
Du kødda håper eg virkelig!!!!

Hva mener du...?

Neri83 skrev:
Sorry at eg skreiv ikkje meir detaljert. Mente det skilte:-)

Åh.. det er sikkert photoshop
Så det på nett i går, og kom på det da du skrev om bygdedyret som sto ved kommuneskiltet og venta.. :P

Ja, skikkelig skummelt det dyret. Folk klare ikkje slutte å mate det heller... Men vi får sjå, den bygda eg vurdere er det kun 1000 innbyggere. Høyres gjerne mykje ut, men ikkje nok om du ve være anonym. Skal snart snakke med huseieren te huset eg ve ha. Avtale visning osv.. Men eit off topic spm.. er du norsk og har konvertert?

Neri83 skrev:
Ja, skikkelig skummelt det dyret. Folk klare ikkje slutte å mate det heller... Men vi får sjå, den bygda eg vurdere er det kun 1000 innbyggere. Høyres gjerne mykje ut, men ikkje nok om du ve være anonym. Skal snart snakke med huseieren te huset eg ve ha. Avtale visning osv.. Men eit off topic spm.. er du norsk og har konvertert?

Det høres ikke mye ut.. jeg er fra en liten plass med 2.500 elns, og dét er for lite til anonymiteten :P
Og ja, det er jeg :)

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier med bygdedyret og jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde takla det (selv om at jeg ikke har noen sykdom).... Men som du sier så høres det jo ut som at det kommer en del positivt ut av det! :-) Og går det ikke, så går det ikke!

Lizz83 skrev:
Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier med bygdedyret og jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde takla det (selv om at jeg ikke har noen sykdom).... Men som du sier så høres det jo ut som at det kommer en del positivt ut av det! :-) Og går det ikke, så går det ikke!

Eg må nesten bare hoppe i det, lika i grunn tanken på at småen ska vokse opp i landlige omgivelser.

Back
Topp