Electrolux vaskemaskin og/eller tørketrommel?? Erfaringer?

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Vi må kjøpe ny vaskemaskin og tørketrommel.

Fant en tilbudspakke fra electrolux med det vi er ute etter i forhold til energiklasse, kapasitet og sentrifugeringshastighet til en bra pris, men ser at electrolux kommer dårligere ut enn mange av de andre merkene i store tester.

Per i dag har vi ei snart 8 år gammel vaskemaskin av et eller annet billigmerke og tørketrommelen er like gammel, så tenker at så ille kan vel ikke elektroluxen være at det ikke uansett blir bedre enn det vi har..... :p

Men har lite lyst til å kjøpe katta i sekken, så prøver meg her for å høre om noen av dere har electrolux-maskiner og om dere er fornøyde??

Last edited:
Vi har denne:
http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/EWF1697HDW/electrolux-vaskemaskin-ewf1697hdw

Kjempefornøyd! Prisen er høy, men vi kjøpte den da den var på tilbud til 5295kr :) Den går stille og gjør jobben sin som den skal. Den har det vi vil ha: bra energiklasse, stor døråpning, høy kiloskapasitet, restindikator og utsatt start. Har hatt den i litt over 1 år nå. Har aldri hatt noe tull med den.

Vurderer å kjøpe tørketrommel når vi blir foreldre, og det skal helt klart være Electrolux det også!

Edit:
Ser nå at linken ikke fungerer lenger :| Maskina ligger visstnok ikke på nettsiden lenger.

Last edited:
Vi har både tørketrommel og vaskemaskin fra Electrolux. Absolutt ingen ting og utsette på noen av dem. Veldig fornøyd.

Takk for svar jenter!! To kommentarer og begge positive lover jo bra.... Flere??

Har en kombin vask og tørk fra Elektrolux og er strålende fornøyd! Når jeg leste meg opp var de fleste fornøyde med Elektrolux :)

Vi har nettopp kjøpt vaskemaskin fra Electrolux, og vi er veldig fornøyd! Elsker at den er så stille :D

Vi har også Elektrolux i både vaskemaskin og tørketrommel. Veldig fornøyde!! Gått over fra Bosch, angrer ikke et sekund!

Takk for svar alle sammen, tar det som et godt tegn at ingne har skrevet noe negativt...... :-)

Miele er høyest på ønskelista her også, men alt for dyrt dessverre!!! :-p

Jeg har det merket i begge deler! Og jeg er superfornøyd! Vaskemaskinen er tilogmed så gammel at jeg ikke vet hvor gammel den er, ble kjøpt brukt av han jeg kjøpte den brukt av, og den har det aldri vært noe tull med! Så jeg anbefaler det på det varmeste :)

Back
Topp