Electra`s vei til et nytt familiemedlem...

Electra

Andre møte med forumet
Min dagbok om tankene og følelsene rundt prøvingen for å få en liten spire i magen ....

Kan vell fortelle litt om oss først da :
Jeg er en jente ( eller er vell kansje dame nå) på 26 år . Jeg har to barn,  gutt på 4 og gutt på 6 år. Med min tidligere samboer.
 
Etter samlivsbruddet møtte jeg drømmemannen min emoticon   Vi har flyttet et par ganger, men nå endelig har vi fått kjøpt oss leilighet. Mannen reiser bort på jobb i 14 dager i slengen og er hjemme 14 dager.

For 1,5 ( snart 2 ) år siden sluttet vi med prevansjon, januar 2010 
Uten noen klaff bestilte jeg meg EL tester nå i sommer 2011. Etter 2 måneder med testing klaffet det og testen viste 2 streker. Men endte med SA i uke 6. (oktober 2011)

Dette var helt grusomt, hadde aldri kunnet forestille meg hvor tungt jeg skulle ta dette. Hvorfor skjedde det, hva gjorde jeg galt? Får mange tanker om hva jeg burde gjort annerledes. Men vi har bestemt oss for å prøve pånytt med engang igjen. 

Har et lite håp om at vi skal gå inn på nytt år med en ny spire i magen ....
 
 
Sitter og tenker mens jeg er på skolen...

Håper at eggløsningen lar vente på seg til samboer kommer hjem neste tirsdag.
Når kan man egentlig forvente at EL og mens kommer tilbake etter en SA.
Alt ble bare rot nå, når jeg endelig har fått syklusen min helt presis di siste månedene før ... Håper at alt klaffet med EL når samboer er hjemme fra jobb, ellers blir det vell en lang vei å gå fremåver før det blir noe resultat ...

Tankene går hele tiden, føles litt deilig å få di ut, delt di med andre i samme situasjon....
Tror jeg blir gal av all tenking, planlegging og ikke minst all motgangen.

 
Idag er det 6 år siden jeg ble mamma for første gang <3
 
Eggløsningstestene slår fortsatt ut positivt etter SA, så det er vell null sjangse å finne ut når eggløsningen finner sted enda. Samboer kommer kjem om 5 dager... Håper den venter med å komme til da , for da blir det full innsats med babylaging.


Storgutten som ble 6 år på tirsdag , skal feire sammen med klassekamerater i ettermiddag. Da har jeg vist min kreative side med å lage skattekart, skattekiste og den mystiske skatten da . Har en som gleder seg veldig vertfall .
 
Idag kommer samboer hjem fra jobb, merker jeg senker skuldrene litt.
Han har ikke hvært hjemme siden jeg hadde SA, så det skal bli godt å få han hjem å få pratet ut litt om dette.

Så da starter prøvingen pånytt her, håper så inderlig at det skal klaffe med en gang.Har tenkt mye å stresset veldig med denne prøvingen , håper på at eggløsningen min kommer iløpe av disse 14 dagene.
 
Back
Topp