Eldste datra er ein frossenpinne...

*RegniEsil*

Glad i forumet
Eg har alltid vært ein frossenpinne, men datra mi teke kaka altså.. No er det berre 2-3 minusgrader ute, ingen vind, så dei hadde vært ute i bhg å leika, og ho eine bhgtanta kom med at i dag hadde ikkje jentungen klaga over at ho fraus...

Når eg tok av ho klea, så hadde ho på seg:

2 bommulsgensara, medium tjukke
strømpa
vanlige sokkar
tjukke sokkar
bukse
tjukk ulldress fra nøstebarn (som eg tenkte ho kunne ha under regndressen)
fleecejakke
bobledress
vottar og lue.

Det er ca alle uteklea ho har i bhg, bortsett fra regnklea.. [8D] hihi..

Naboen hjemme der jeg vokste opp på 70 og 80 tallet, adopterte en gutt fra et sted i afrika[:)]. Han kom hit nå han var ca 3 år tror jeg.De kjøpte all slags varme klær til han ettersom han sa han frøys de første vinterne. Meen måtte gi opp da gutten til slutt frøys på tennene sine hihi. Da fikk han lov til å være inne.[;)]
Så dattra di er i godt selskap[;)][8D]

Ull fra innerst til ytterst bruker vi. Kjøpt ullboxer så her er det ikke noe annet enn ull. Tror bomull "ødelegger" mye.

Få tak i en Bergans katalog, eller kanskje det står på internett også, på Bergans sin hjemmeside, der skriver de mye om hvordan man skal kle seg, kanskje datteren din rett og slett må bli påkledd som en polfarer [;)]

Tror ull, ull og atter ull er tingen og ut med bomull og fleece og den slags.

Prøve no når det var så kaldt å berre ha ull på ho, men det var heller ikkje hjelpi.. Hadde xx antall lag med ull, men ho gjekk fortsatt å fraus og ville ikkje ut. Så eg må nok rett og slett berre ha på ho ufattelig mykje kle.. [8|][:)]

Har du prøvd med ullundertøy med nøstebarna sin ullfleece utenpå? [:)]

Prøvd med ull innerst? Og helst i alle lag? 

Back
Topp