Eldre TFK søskenvogn

Millali

Glad i forumet
Noen som har en litt eldre TFK Twinner Twist Duo her? Det gjelder ca. 2007 mod. Den som det kun er en kalesje på (tror jeg). Jeg lurer på en ting;

Er det mulig å ha en hardbag, og en sportsdel på den andre delen samtidig på denne? Eller må man ha to av samme samtidig?

Jeg får nemlig to tette, ikke tvillinger...

lurer på det samme så dytter her. [:)]

Dytt...

tror nok du bare kan ha to av samme på den. for der er ikke en enkelt kalesje til sportsvognen.

Eg trur du kan ha ein av kvar, men visst du har dobbelkalesjen og kalesjen oppe samtidig blir liksom ungen "kapsla" inn då..... får kalesje begge veier. OtH/UrbanJungle/Mountainbugge/bestemdekeforkvavognaheiter hadde hvertfall ein sånn teit løysning på dei gamle modellane!

Du kan ikke ha hardbag på den med dobbel kalesje. Eller, du kan ha to dager men ikke bare en desverre.

Du kan ha en type hardbag, men da må du kjøpe den gamle som står på et slags stativ i sittedelen, om du skjønner... hehe Eller så kan du ha softbag, men da har du babyen vendt fra deg...

ORIGINAL: Mammapostei!

Eg trur du kan ha ein av kvar, men visst du har dobbelkalesjen og kalesjen oppe samtidig blir liksom ungen "kapsla" inn då..... får kalesje begge veier. OtH/UrbanJungle/Mountainbugge/bestemdekeforkvavognaheiter hadde hvertfall ein sånn teit løysning på dei gamle modellane!

eg har den og det fungerer heilt fint det[8D]

Tusen takk alle sammen for svar[:)]. Grunnen til at jeg lurte er fordi jeg kikket på en brukt en som var ganske billig... Men lurer på om det blir å kjøpe den nye TFK Twinner twist fra Tyskland eller noe. Den er jo så rådyr her i Norge....

Back
Topp