Eldiss?

ORIGINAL: BelleHelene

Hmmm, det lurer jeg på `og..

Hei! :)
Så koselig!

Det går bra med oss. Ble litt vanskelig i starten, for følelsene var ikke helt på plass slik det burde sånn med en gang, syns jeg. Men nå begynner det å komme seg. Er fortsatt litt skeptisk på han da, men det ser ut til å gå bra enda. [:)][:)]
Nå har han masse tid med tulla også, siden jeg jobber masse kveld, og tror det har vært bra for dem sammen også![:)][:)]

Tusen takk for at dere tenker på oss da :)

Så bra at forholdet går bedre, og at M får mer tid med snuppa[:)][:)] Det er koselig[:)][:)]

Hvordan går det med broren din? Ikke noe artig å lese tråden du la ut[&o] Håper det går bra[:)]

Åja, sånn ja. Tolket "dere" som i oss-forhold, gubben osv.

Men da kan jeg svare på det også:

Jo, etter forholdene går det bra. Han har allerede hvert på jobben igjen også. Jeg liker det ikke, men dette må han få bestemme selv. Kan ikke ta seg fri og sykmelde seg fordi JEG og resten av familien vil det. Men jeg skulle mer enn gjerne hatt han med meg hjem, og prøvde fælt. Men så lenge han ikke vil, skal jeg ikke mase. Merker jeg tenker masse på han, og jeg går rundt i min egen verden nå.. "Tenk hvis...." er innom tankene flere ganger om dagen. Men han sier han har det bra, så da håper jeg det stemmer. Men jeg er redd, tro meg!!!

Så bra det går bedre med dere alle [:)][:)] Håper du har masse positive ting i vente nå [:)][:)]
Mye som har skjedd på kort tid for deg [&o]
Men du vet, nå kan det bare gå oppover å det kommer det garantert til å gjøre nå [;)]

Hvordan går det med jobbingen?? er du ikke sliten?? føler du jobber enormt masse [8|]

Ble bossen glad for cdn? [:D]

Jobbingen ja.. Det er et kapittel for seg selv[8D][:'(] Tror jeg skal skrive om det en annen dag, for det er en lang historie.
Jobber masse ja. Ser nesten ingenting til velsa lenger. Blir kun på morran før jeg reiser på jobb, og om hun våkner om natten når jeg kommer hjem.
Men heldigvis så får jeg se mer til henne nå, siden jeg har sagt opp.. Kan si så mye som at sjefen ikke er helt i vater[;)]

Han ble passlig fornøyd med cd`n ja :) Syns det var litt lite tyrkisk musikk på den, men det får bare være :D

Back
Topp