Elastiske bæresjal

fanteria

Flørter med forumet
Hei!

Er det noen som har erfaring med elastiske bæresjal?

Etter hva jeg leser så er det Sino sitt jeg heller mest mot, men vil gjerne høre fra andre som har dette eller lignende fra før.

Jeg kjøpte Boba wrap fra 0-4.no, mest pga at den var mye billigere der enn andre elastiske sjal. Har ikke prøvd noen andre, så jeg kan ikke sammenligne, men jeg er fornøyd med det. Brukte det veldig mye de første mnd, det var alltid med på tur. Minien ville ikke ligge noe særlig i vogna, så da ble det sjal, og ofte amming mens vi gikk.
Hadde jeg hatt en vinterbaby hadde jeg brukt det mye hjemme og, men det var for varmt da han var nyfødt (juli 2014 - 40 grader i sola, 30 i skyggen. Han lå bare i bleien i en mnd).

Kan sterkt anbefale Close Caboo Carrier, den er kjempeenkel å bruke som nybegynner, og veldig behagelig å bruke :)

Kan sterkt anbefale Close Caboo Carrier, den er kjempeenkel å bruke som nybegynner, og veldig behagelig å bruke :)

Denne gikk jeg også for. Tenkte egentlig jeg skulle kjøpe Sino, men etter noen runder med meg selv innser jeg at nei, jeg kommer ikke til å orke å surre 5 meter med stoff rundt meg hver gang. Da blir det liggende i en skuff. Gleder meg til å teste Cabooen!:)

Caboo er en storfavoritt her, og kjempeenkel å bruke!

Back
Topp