Elastisk bekkenbelte

julestjerne

Blir kjent med forumet
Hei! Noen som har erfaring med det? Jordmor anbefalte meg å prøve det for bekkenløsningen. Er litt usikker på hvor lenge jeg skal ha på det i gangen, og om jeg har det på rett...?? Har det på nedenfor magen, og ikke så stramt. God hælg til alle sammen [:D]

har ingen personlig erfaring, men vet at søsteren min brukte det. Jeg tror hun hadde det på om natten jeg...

jeg kjøpte et (dyrt var det...[:@]), og brukte det fra uke 13 til ut i uke 24 kanskje.. så ble det ubehagelig (altså for mye press nederst på magen).. der jeg kjøpte det(hos bandasjist, medicus plesner) sa de at jeg skulle bruke det når jeg er i bevegelse.. Så jeg brukte det stort sett hele dagen, men løsnet på det når jeg satt, for det strammet sånn neders på magen...  synes det hjalp bra, det holdt liksom bekkenet på plass.. det skal sitte godt, men ikke stenge av for blodsirkulasjonen..[:)] Lykke til med bruken

Jeg fikk leie ett på sykhuset til fysioterapeuten.
Betalte 100 kr i depositum og 100 kr for leie.
Skulle brukes når man var i bevegelse, men taes av eller slakkes på når man sitter.
Man må selv kjenne etter hvor det stabiliseres best, jeg har mitt ganske langt ned på rompa.
Der får jeg mest støtte, også har jeg det ganske så stramt.

Back
Topp