EL-utflod

Twinpiker

Betatt av forumet
Må bare spørre dere her også, dere vet jo kanskje best[;)]:

Nå har mensen vært borte i 18 dager!!!!!!! Og ALLE hjemmetestene har vært negative[:@][:'(][:@][&:][:'(][:@]

I dag oppdaget jeg at jeg har fått sånn ELutflod som jeg alltid får en-to dager før eggløsning, HVORFOR det?? Mensen har jo ikke kommet enda engang!!! Hadde syklusen vært vanlig (som det ALLTID pleier å være, unntatt nå) så ville jeg hatt eggløsning på denne tiden, MEN TR har jo ikke kommet ennå!!

Går det ann å få EL-" slim" når man er gravid på de dagene man ellers ville fått EL????

Jeg har bestilt time hos legen min på torsdag, ta en blodprøve for å være sikker på at jeg ikke er gravid. Virker jo som om jeg er det...
Først har jeg sex på EL dagene og deretter er jeg 18 dager forsinket med mensen, hadde mensen sist 27 mars......
Men hvorfor viser testene negativ da???

Uansett, måtte bare tømme meg..
Veldig hyggelig hvis noen har tanker eller erfaringer rundt dette....

jeg bare lurer - er du sikker på at du hadde el for noen uker siden? For har man først hatt el så kommer mensen, med mindre man er gravid... men om el er forsinket blir mensen tilsvarende forsinket...

vet ikke helt... men jeg pleier alltid å merke EL fordi det gir samme symptoner som mensen.. og jeg merket EL forrige månde akkurat son jeg merker det nå... passer akkurat med tiden, UNTATT det lille faktum at jeg ikke har hatt mensen imellom, merkelig...
Men hvis forrige EL egentlig ikke var EL så kan man jo sette spørsmålstegn ved denne EL også fordi det er samme "symptomene"

Takk for raskt svar[;)]

Mensen kommer som regel 14 dager etter el... så det er jo rart om du har el for andre gang uten å ha mensen slim i mellomtiden... tror ikke det er mulig...

nei du har rett i at det er helt fysiologisk umulig, det er derfor jeg lurte på om noen av dere som faktisk er gravide opplever utflod som ligner litt på EL-utflod? (altså klebig og tynn, gjennomsiktig)
Eller kanskje dere har mer utflod en før dere ble gravide?? 

Sorry detaljer...[&:]

takk for svar lykkepillen!

jo har testet tre-fire ganger. negativt hver gang. Testet sist på mandag eller der omkring.
Er nå 19 dager forsinket og det har jeg ikke vært før.. Vet jeg ikke har stoffskiftesykdom, for det er ikke lenge siden jeg sjekket stoffskiftet mitt!

Men jeg har surfa litt rundt i babyverden akkurat nå å ser at enkelte ikke fikk positiv test før 6-8 uke!!! Jeg KAN jo være en av dem... hmmm

Vet ikke helt jeg, egentlig hadde vi bestemt oss for å droppe prøvingen er periode pga oppussing og eksamener. Men nå går jeg bare runst å grubler hele tiden..
Pluss at jeg er så slapp i armer og bein, og nokså svimmel. kommer og går da.. så kan jo være hva som helst.

Skulle bare ønske at disse graviditetstestene var litt mer pålitelige!!...
Når testet du positivt?

Back
Topp