EL-testing, morgen? formiddag? Ettermiddag? kveld?

MA.CN

Forelsket i forumet
Har lest så mye forskjellig om dette.

Hva er mest riktig?
Å EL-teste på morgen, formiddag, ettermiddag eller kveld?
Og hvorfor?

Jeg tester vanligvis på morgenen (mellom kl 08.00-12.00 med CBFM og lavpris-tester), men i går og i dag har jeg testet morgen og ettermiddag/kveld pga at testene er nesten positive og jeg har vært redd for at det skulle bli noe tull med testingen etter å ha vært sent oppe om natten og inntatt drikke.
Og jeg merker at i dag så var det en del forskjell på testen fra morgenen og den i ettermiddag(noe sterkere senere på dagen).
Kanskje er det fordi at EL er rett rundt hjørnet eller så er det rett og slett fordi at det er forskjell å teste på morgen og ettermidda/kveld?
Noen synspunkt? :)

Fått beskjed om etter middag kveld

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har hørt ettermiddag, kveld

ettermiddag er det mest optimale har jeg hørt :flower tester selv på ettermiddag

Jeg testet i går kveld og fikk veldig sterk lavpris-test men på CB digitale EL-test så fikk jeg negativ.

I morges så testet jeg igjen med lavpris-test og CBFM og dette er resultatet.

bilde8j.jpg

Den nederste er ifra i går og den øverste er fra i morges.

bilde10k.jpg

Jeg mener og huske fra sist gang vi prøvde på å få søsken så fikk jeg aldri så positive lavpris-tester der teststreken er strekere enn kontrollstreken på ettermiddag.
Kan jo ha flere årsaker det såklart.
Er tom for de digitale testene nå, men kommer nok til å teste igjen i ettermiddag for å se om testene er sterkere.

Men om jeg får så posititve tester på morgenurin så kan jeg vel teste på morgenen uansett?
Er jo litt kjekt å vite tidlig på dagen om EL er i gjære :p

tipper el testen er knall positiv om du tester senere i dag.
Happy humping. :D

Jeg testet med tre tester utover dagen i pp 2. da var de negative på morgenen og ettermiddagen. men så tok jeg en for morro klokka 22 på kvelden, og den var veldig positiv. det var med BT tester.

Jeg testet både morgen og kveld på lørdag da den ble positiv, den var sterkest på morgenen. Negativ både dagen før og dagen etter.

Back
Topp