el tester

bertelure

Forelsket i forumet
hvor bestiller dere el tester? på www.billige-tester.no ? fungerer de?

eg fekk dei ikkje til,men andre her som seier dei funker ja, og dei kom fort i posten min og[:)] lykke til [:D]

Heisann
Jeg fikk eggløsningstester i posten fra billig-tester.no i dag. Ble litt skuffet egentlig. Betalte 249,- for eggløsningstester og graviditetstester, men så kom 148,- i toll i tillegg. Hmmm.... Ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men. Bestilte sånne strips bare jeg da. Mye billigere!
Lykke til!!!!!!

HAR BESTILT EL-TESTER OG GRAV.-TESTER DER. HAR IKKE PRØVD DEM ENNÅ, SÅ JEG KAN EGENTLIG IKKE SVARE PÅ SPØRSMÅLET DITT[&:] JEG VILLE BARE SI TO TING: BESTILLER DU FOR MELLOM 150,- OG 200,- BLIR DET BÅDE FRAKTFRITT OG TOLLFRITT. BLIR DET UNDER 150,- MÅ DU BETALE FRAKT. BLIR DET OVER 200,- MÅ DU BETALE TOLL (NÅR DU BESTILLER FRA UTLANDET).[8|]

Signerer nordlending..Det er bare til å bestille i flere omganger om du skal ha noe over 200..

Mine funket helt flott..[:D]

Jeg har prøvd de fra billige teste,men får ikke helt pos utslag
på el testene, men fikk til svar at det kan være at jeg
har meget rask stigning og at jeg må ta 2 om dagen. Dem er
jo så billige! Mange er kjempe fornøyd med dem, så
jeg tror de er like bra som andre tester jeg!

Hvor kan man evt kjøpe clearblue tester?
Dem er jo utsolgt i hvert eneste apotek jeg er inne i...
Tenkte kanskje dem var mer sensitive til min el....

Har heller ikke fått pos utslag enda... Har ikke tro på at jeg får det heller.. Har liksom mistet troen på alt når det gjelder syklusen min... Hadde jeg bare visst at jeg hadde eggløsning hadde alt vært lettere.... [&:]

Får kjøpt clearblue på apoteket.. De har det her jeg bor... Men fikk negativt der og jeg... Skal jo gi pos utslag noen ager før EL. Så burde vel komme snart....

Har du prøvd mange måneder med el tester, Trine? Noen får helt enkelt ikke
positive har jeg lest... Kanskje du og jeg er to av dem...
Jeg lurte derfor litt på om persona kunne gitt litt mer håp. Hvis du
går på unipath.no og leser der, så virker det faktisk litt
alright!!!

Dette er vel egentlig første måneden. Forrige syklus var jo på over 80 dager så gadd ikke måle så mye da.. Så håper bare nå da. Syklusen må vel komme i orden før jeg kan vite ordentlig når jeg skal måle... Frustrerende dette her.. Målt mange mnd du da??

Ja, stemmer det at du hadde litt lang syklus da... Kjøper du på billige teste, så
blir det ikke så dyrt... El kommer nok skal du se...
Jeg har bare testet el i 2 mnd, men den er liksom nesten positiv, men ikke helt...
Så hadde jo vært greit om den blei helt positiv!!! Før sa, tenkte jeg aldri el eller noe,og
ble gravid med en gang, men nå koker det over av tanker....

Er digitale fra clearblue mer sensitive?

Nei det tror jeg ikke. Men der ser man om man har LH stigning eller ikke. slipper å tyde streken. Jeg tok ny EL strimmel fra billige teste nå.. Svak strek.. hmm... Så da gidder jeg ikke bruke de digitale (har bare 4 igjen av de) VIL HA EGGLØSNING NÅÅÅ.

Akkurat!Men jeg går opp og ned med strekene for billige teste, noen ganger sterk, andre ganger svak...
Ikke til å bli klok på akkurat.

Men cl testene er utsolgt overalt her hjemme, er det noe stedpå nettet de
kan kjøpes tro?

Back
Topp