El-tester

ungoghåpefull

Flørter med forumet
Startet testingen på cd12, er nå på cd17 og har testet hver dag. Testen på cd12 var negativ, men testene har bare blitt svakere og svakere hver dag. Ifølge flo skulle jeg hatt eggløsning i dag, på cd17

Siden jeg sluttet på ppiller i september, har korteste syklus vært 28 dager og lengste 34. Står på testene at man bør begynne å teste fra cd12, kan det være at el allerede har vært? Eller hvorfor blir testene bare svakere? Noen som har erfaring?

Mine blir ofte veldig svake rett før de blir positive! Forrige syklus før jeg ble gravid hadde jeg plutselig EL på CD19. Pleier å ha EL på CD16/CD17...

Mine blir ofte veldig svake rett før de blir positive! Forrige syklus før jeg ble gravid hadde jeg plutselig EL på CD19. Pleier å ha EL på CD16/CD17...
Får håpe på at de straks blir positive da! Hvis el kom før cd12 er jeg redd vi ikke rakk det… så håper virkelig det blir sånn denne pp som med deg, at de blir svake før de blir positive.

Dette er første pp med el-tester så har ikke helt funnet ut av det enda

Startet testingen på cd12, er nå på cd17 og har testet hver dag. Testen på cd12 var negativ, men testene har bare blitt svakere og svakere hver dag. Ifølge flo skulle jeg hatt eggløsning i dag, på cd17

Siden jeg sluttet på ppiller i september, har korteste syklus vært 28 dager og lengste 34. Står på testene at man bør begynne å teste fra cd12, kan det være at el allerede har vært? Eller hvorfor blir testene bare svakere? Noen som har erfaring?
Jeg fikk EL på cd 13 så er mulig tidligere også :)

Jeg fikk EL på cd 13 så er mulig tidligere også :)
IMG_0024.jpeg

Fikk akkurat denne testen hvor teststreken er sterkere enn kontrolltesten, så nå blir det ekstra aksjelegging og lykke over at vi rakk det allikevel :angelic:

Kan være den er før ja . Jeg har regelmessig syklus 27-29 dager og el CD14-17, men denne mnd fikk jeg positiv CD11 :nailbiting: jeg begynner også alltid å teste ved CD11-12 . Tror jeg skal begynne å teste ved 9-10 :bag:

Men det kan være at du har ett egg som prøver å slippe , men som ikke slipper .

Back
Topp