EL tester

Her er fra min forrige syklus. Fikk peak samme dag jeg gikk tom for LH tester, så flaks jeg fikk fanget det opp. :happy:

AF828833-306E-49F3-AD86-7137990AADA4.png
 
Dagens - tar en til i ettermiddag og om den er lav slutter jeg. Kan dere se hvordan LH toppen her er utifra disse testene?
Screenshot_20200522-073208_Premom.jpg
 
Hvordan utfører dere LH test?
Jeg har bare tisset på pinnen for jeg syns det er så styr å tisse i noe for så å dyppe. har vanligvis 26-27 dagers syklus, men testene mine er jo bare negative.... CD 14 idag. Nå synker de til og med:bored: Får man feks feil resultat hvis man ikke dypper pinnen som det står i bruksanvisningen?
24C1B108-DAC9-4ABA-ADD3-1147E09368C8.png
 
Hvordan utfører dere LH test?
Jeg har bare tisset på pinnen for jeg syns det er så styr å tisse i noe for så å dyppe. har vanligvis 26-27 dagers syklus, men testene mine er jo bare negative.... CD 14 idag. Nå synker de til og med:bored: Får man feks feil resultat hvis man ikke dypper pinnen som det står i bruksanvisningen?
Vis vedlegget 326839

Jeg tisser i et urinprøveglass (vasker mellom, så kan bruke det flere ganger). Har også sånne engangs-beger jeg har kjøpt på billigetester.no, tror jeg!

Jeg hadde absolutt ville dyppet pinnen altså. Greier du å tisse lenge nok da? Og er du sikker på at du ikke kommer over den max-linjen?
 
Jeg har vanligvis en veldig stabil syklus på stort sett 26-27 dager. Det vil si at jeg pleier å ha eggløsning på CD 12-13.

Jeg skjønner jo ingenting av disse dumme El-testene mine, men hvis noen orker å se på dem.. det er jo en tydelig stigning rundt CD 12, som har gått veldig ned igjen idag. Men på CD 12 når den er høyest, så testet jeg bare klokken 10 på morgenen også testet jeg jo ikke igjen før 23.30 på kvelden.. kan det hende jeg faktisk har veldig kort LH topp og har gått glipp av positiv test?
Hadde eggløsningsslim (tror jeg) en dag før.. slim som kunne strekkes laaangt med bittelitt rosa blod i.

828E6772-A6ED-473E-ACBD-6337B1FDF468.png

24EB4192-F1C4-4E7F-9372-5D2CB3327FEF.png


Blir gal av å tyde dette her..

Ble så dårlig kvalitet når jeg lastet opp at alt ser likt ut... vanskelig å se her:arghh:
 
Last edited:
Fikk endelig ny pakke med Babyplantester. Testa for gøy med både Normal sin og Babyplan sin på samme urin. Se for en forskjell!:
AB913CE8-399A-431F-8409-C68B97FBA2A4.jpeg
 
Fikk endelig ny pakke med Babyplantester. Testa for gøy med både Normal sin og Babyplan sin på samme urin. Se for en forskjell!:
Vis vedlegget 326943
Har du brukt normal sine hele syklusen? Har hørt bare dårlige ting om de:(
Tenker du mest sannsynlig har misset el på testene pga de. Ville kjøpt inn babyplan og ha de klar til neste runde, om du ikke allerede har blitt gravid❤️
Kan jo ha klaffet selv om testene ikke har fortalt deg når det er:D
 
Har du brukt normal sine hele syklusen? Har hørt bare dårlige ting om de:(
Tenker du mest sannsynlig har misset el på testene pga de. Ville kjøpt inn babyplan og ha de klar til neste runde, om du ikke allerede har blitt gravid❤️
Kan jo ha klaffet selv om testene ikke har fortalt deg når det er:D
Har heldigvis brukt flest dager av babyplan sine, men gikk tom og måtte vente på ny bestilling :)
Så nå er det kun Babyplan fremover. Tror faktisk jeg kaster de som er igjen av normal sine. Drittester...
 
Snart ferdig å mase :D
Dette er et bilde av den samme testen. Det øverste er tatt 5 min etter testen ble tatt, det andre 8 min etterpå.
Jeg venta litt med å ta det andre bilde fordi væsken og det rosa flytta seg veldig enda etter 5 min. Kan jeg stole på den som er tatt 8 min etterpå, eller skal jeg forholde meg til den på 5 min?
(Står i bruksanvisningen at man skal lese av innen 5 min, men synes det er rart at det skal være så stor forskjell 3 min etterpå).
212036B8-D7F5-48BA-8B3A-AFF36B6B5A03.jpeg
 
Back
Topp