EL-tester

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvilke og hvor lønner det seg og kjøpe?
Forrige gang testet vi ikke, men har lyst til å prøve det nå. Har så uregelmessige syklusser, så hadde vært greit å hatt litt kontroll på når EL er:)

Jeg er fornøyd med de jeg kjøpte på tostreker.no:) De kom veldig fort etter at jeg bestilte også[emoji106]

Onestep fra en selger på ebay som heter fertility plan :)
Billig og de leverer raskt. Men viktig at du bestiller fra den selgeren :)

jeg kjøper på amazone. Enkelt og billig.
Kjøpte pakker med 50stk så har man litt å gå på :) Kan bli mange tester når EL er vanskelig å finne..

Jeg har alltid kjøpt strimler fra billig-tester og vært fornøyd med de :) Jeg har ikke prøvd diverse eBay-tester selv men jeg har sett mange bilder og jeg synes de er så svake og vanskelig å se om de virkelig er positive.

Jeg har alltid kjøpt strimler fra billig-tester og vært fornøyd med de :) Jeg har ikke prøvd diverse eBay-tester selv men jeg har sett mange bilder og jeg synes de er så svake og vanskelig å se om de virkelig er positive.

Syns det blir litt dyrt da jeg ikke har snøring på når jeg har EL og må da teste en del.

jeg kjøper på amazone. Enkelt og billig.
Kjøpte pakker med 50stk så har man litt å gå på :) Kan bli mange tester når EL er vanskelig å finne..

Hvor mye koster de? Regner med at jeg må teste litt ja, så greit med en del tester[emoji4]

Back
Topp