El tester...

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Har disse el testene fra billigtester.no... Starta å teste igår og venter el imorgen (hvis jeg har 29 dagers denne mnd også). Jeg tester på morningen og har til nå kun fått en svak strek foruten kontrollstreken som er veldig sterk. Det jeg lurer på er om streken blir gradvis sterkere mot eggløsning eller om den plutselig blir sterk? For hvis den skal bli gradvis sterkere må det jo være en stund til jeg får eggløsning siden den nå er så svak... Noen som vet?

Det er ca 22 timer i mellom..

Vedlegg

• 1369343917131.jpg
    1369343917131.jpg
    22,7 KB · Visninger: 18
  • 1369343929754.jpg
    1369343929754.jpg
    30,6 KB · Visninger: 19
Greit å se, takk ;-) Men jeg har en annen type da.. Men det har vel ikke så mye å si tenker jeg.

Poenget er at teststreken skal være lik eller sterkere enn kontrollstreken :) Mine ble plutselig like,og når jeg ble inseminert var sykepleieren kjempefornøyd og sa at det så flott ut :)

Mener at om teststreken er svak skal den leses som negativ. Den kan bli svak selv om man ikke har EL. Som skrevet ovenfor, plutselig veldig sterk ;)

Du må teste på ettermiddagen urinen for og få ett rett resultat. Jeg tester mellom kl 5 og7 på kvelden. Prøv å hold deg noen timer uten å tisse først :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må jeg teste med kveldsurin? Holder det ikke med urinen fra morningen? Idag var den i hvertfall litt sterkere enn igår og dagen før ;-) Så eggløsning er nok rett rundt hjørnet håper jeg :-)

Back
Topp