EL-tester

Lykkeliten*

Betatt av forumet
Jeg hadde i forrige uke, 7 oktober, noe jeg trodde var en positiv EL-test. Jeg har siden det hatt noe som lignet på festeblødning, samt litt symptomer på graviditet (trøtt, mensmurring/stikkinger nederst i magen, litt øm på yttersidene av puppene - håper ikke det er innbilning :-P)

... men da jeg har veldig ujevn syklus har jeg testet for eggløsning innimellom, i tilfelle det ikke var EL forrige uke. I dag slo den ut for fullt igjen! 2 sterke streker! Så enten har jeg eggløsning nå, eller så har jeg hørt at testen kan slå ut når en er gravid. Noen som har erfaring med dette? :-)
 
Jeg har hørt at EL tester også kan slå ut på graviditet, men ingen erfaringer desverre....
Kan du ikke bare ta en graviditetstest? Hihi =D
 


Frk.L skrev:
Jeg har hørt at EL tester også kan slå ut på graviditet, men ingen erfaringer desverre....
Kan du ikke bare ta en graviditetstest? Hihi =D



 
Har tatt en ny EL-test i dag, og den var negativ igjen.. tror jeg da har hatt eggløsning i går, og at det er det jeg har hatt symptomer på. Vi humpet i går, så håper det har klaffet:-) Blir noen spennende uker fremover! Men jeg er nødt til å ta en G-test til fredag, bare sånn for sikkerhetsskyld ;-P

Lykke til med prøving og testing!!
 
Ja, er spennende=) Lykke til
 
Back
Topp