Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Lurer på hvilken erfaring dere har med EL-tester? Er det noen spesiell type dere anbefaler? Er det noe forskjell på de man kjøper på nett eller på apoteket?? [8|]
heisann
jeg har brukt clearblue sine, er fornøyd med de. har hørt de skal være de beste. har brukt både digitale og vanlige.
koster jo litt da men. man finner billigere andre typer på nett men de har jeg ikke prøvd.
selger også clearblue billigere på nett enn på apoteket har jeg sett.. men jeg husker ikke hvor.
Har kun erfaring med el-tester fra billigtester og hurtigtest. Hurtigtest likte jeg best,men den var også dyrest av de to. Derfor gikk jeg over til billigtester. Veldig billig! Bestilte 48 stk el-tester + 2 stk g-tester til 240,-,begge strimmel.
Jeg anbefaller clearblue sine! De er dyrere enn billige tester, men hos meg, var de verdt det...
Jeg måtte tolke så fælt når det gjaldt billige tester,og trodde jeg ikke hadde el, men med clearblue sine
er det liksom enten eller...
Jeg har prøvd el-tester tre ganger og har bare dårlige erfaringer med de. Da jeg ble gravid hadde jeg fått negativt utslag på 7 tester etter hverandre! Har faktisk aldri testet positivt på en eneste el-test! Så mye for de pengene! Gi blaffen i testene og prøv å slappe av i stedet. Har dere sex med to-tre dagers mellomrom fra siste dag av mensen til dag 23, så er det god sjanse for at dere treffer på eggløsning før eller siden. Lykke til!