EL tester er IKKE for menn :)

Heksa Augusta Tiden

Flørter med forumet
Ja ikke sånn bokstavelig da, men min samboer syntes EL tester er noe tull.
Jeg har ganske lange og ustabile sykluser og han har ja *kremt* hatt det ganske greit sånn med tanke på humping i de tidligere prøveperiodene. Nå som jeg har forsøkt meg på EL tester syntes han at han blir snytt for noe av gleden med babyplanleggningen[8D]

he he... kanskje han kan få ta en å? [:D] Så føler han seg mer inkludert... he he neida! [;)]
Jeg har aldri prøvd eggløsningstest, men har ikke blitt prøver enda... men min tid kommer ! [:D]

ORIGINAL: løve86

he he... kanskje han kan få ta en å? [:D] Så føler han seg mer inkludert... he he neida! [;)]
Jeg har aldri prøvd eggløsningstest, men har ikke blitt prøver enda... men min tid kommer ! [:D]

Ja kanskje jeg skal tilby han det... hahaha da kommer han nok til å bli lang i maska [8D]

Hehe, samme her! [;)] Sambo er ikke helt glad for at jeg driver med den testinga. ;)
Men når mensen nettopp har kommet tilbake, og jeg ikke har peiling på om syklusen blir regelmessig med en gang, så må jeg liksom ha oversikten..;)

Min bedre halvdel var heller ikke veldig begeistret for all den estingen jeg drev med.. har brukt babycomp, cb fertilitetsmonitor og el tester. han mente jeg ble så stresset av det.. noe jeg sikkert var og..Også ble det til slutt ikke noe mer kos ut av humpingen..ble til.den kvelden i kveld..ja..ja.. vi får legge oss da..
all romantikken forsvant.
Vi fant heller ut at vi ville prøve å ha regelmessig sx istedet, sånn ca annenhver dag, fra mensen var over til den kom igjen...
men ble veldig lei selv og når man holder på år etter år..vært prøvere i over 6 år.

Ære være de som orker all denne testingen... [:D]

Back
Topp