EL- test

icsihåp

Forelsket i forumet
Hei. Jeg skal fryseforsøk i naturlig syklus, og må selv teste etter EL. Kan dere hjelpe meg med å tyde denne... Positiv eller negativ? :)
ImageUploadedByBV Forum1476513174.499290.jpg

Jeg ville trodd at den er litt for svak til å være positiv, men at du ikke er langt unna. Ville testet igjen i femtiden i dag og så i morgen tidlig. :)

Jeg ville trodd at den er litt for svak til å være positiv, men at du ikke er langt unna. Ville testet igjen i femtiden i dag og så i morgen tidlig. :)
Tusen takk for svar! :) Da prøver jeg igjen i ettermiddag, både med BT og clearblue. Krysser fingrene for smilefjes på den! :)
Kan jo legge til at BT er mye mer tydelig i dag enn i går.. Kjenner godt at det "jobbes" i eggstokkene og jeg har hatt EL-slim i et par dager.. Noe er på gang! :D

Enig med Hurit over her, svært nære, men ikke helt. Er nok lurt å ta i ettermiddag da ja :) Og om du fortsetter å teste til det snur igjen har du i hvert fall den sterkeste som fasit ;)

Enig med Hurit over her, svært nære, men ikke helt. Er nok lurt å ta i ettermiddag da ja :) Og om du fortsetter å teste til det snur igjen har du i hvert fall den sterkeste som fasit ;)
Takk for svar altså! Så innmari glad for at dette fine forumet finnes! :) Jeg skal jo maile klinikken ved positiv test.. Kanskje jeg får se smilefjeset på CB i ettermiddag eller i morgen.

Back
Topp