Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei hei.. noen som har erfaring med EL- testene fra billlige tester. no.. prøvde noen forje mnd.. men det kom aldri opp noe strek.. hverken ett eller to.. hvordan tar dere dem.?? tiser i kopp å dypper den nedi? eller tisser på strimmelen??
Ja jeg har brukt el tseter derfra i romjula og forrige uke. Jeg fikk to streker nesten hver dag, men to dager forrige uke var test streken mørkere enn kontrollstreken, da hadde jeg el det merket jeg også. Jeg har tisset i et glass og dyppet. Den skal holdes nedi i tre sekunder. Og strimmelen må ikke lenger ned enn der det står max.
Lykke til
hmm.. får prøve igjen denne mnd.. har ikke peiling når jeg har EL.. veldig urolig syklus.. alt fra 26-35.. er litt stress med all denne testingen.. men greit å finne ut om jeg i det hele tatt har EL.
Jeg har testet med de EL-testene hver dag siden 15.desember. Fikk i begynnelsen bare opp kontrollstreken, men har i det siste fått to streker. Den ene er svakere enn den andre og testene er per def da negative. Men i går hadde jeg en strek som var netsen like sterk som kontrollstreken, og i dag igjen en litt svakere strek. Mulig det var en EL, men håper ikke for mye. Jeg dypper også i kopp. Holder den nede i 3 sek og ikke over max-streken!
kanskje det var en EL. Må jo håpe. Andre symptomer da? tar du temp?? jeg skjønte med en gang at jeg hadde EL og jeg testet ikke. Ikke før jeg kjente alle symptomene. Da tok jeg en cb digital som slo ut i 30 timer. Jeg behøve rikke bruke el tester, kjenner det såå godt på kroppen, og ser det på tempinga
Dersom man bruker sånne strimmeltester SKAL de dyppes, IKKE tisse på pinnen. Det må være sånne "stv" tester laget for tissing på pinne for å kunne gjøre det, strimler er til dypping.
jeg har brukt de testene i tre mnd, og de har funket hver gang. Streken blir sterkere og sterkere, for så å bli svakere og forsvinne helt. Monicabebe: Kanskje du bare gikk glipp av hormontoppen? Jeg testet to ganger på en dag, og på morgenen var de NESTEN like sterke, men på kvelden var faktisk teststreken sterkere. Morgenen etter var den svakere igjen.