El test, syns det er en endring retning positiv i dag :)

Blomsten84

Andre møte med forumet
Hatt blinkende smiley på clearblue eggløsningstest i i 7 dager nå, var negativ for 8 dager siden. Dette er første syklus etter MA og TR. I dag, syns jeg at strimmeltesten har blitt litt sterkere, så hååååper at El er like om hjørnet :) Legger ved bildet av gårsdagens og dagens el test. Hva tror dere? CD 13 :)
 

Vedlegg

  • IMG_6044.jpeg
    IMG_6044.jpeg
    1 MB · Visninger: 6
Hatt blinkende smiley på clearblue eggløsningstest i i 7 dager nå, var negativ for 8 dager siden. Dette er første syklus etter MA og TR. I dag, syns jeg at strimmeltesten har blitt litt sterkere, så hååååper at El er like om hjørnet :) Legger ved bildet av gårsdagens og dagens el test. Hva tror dere? CD 13 :)
Ser ut som det nærmer seg! Jeg har hatt blinkende smilefjes i 5 dager selv (de fem nederste) og venter på stigning. Er på cd14.
5dpp.jpeg


Håper på vedvarende smilefjes og sterkere strek snart. Din er mye sterkere enn min iallfall. Den skal vel være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken før den er positiv.
 
Måtte ta en ny runde med tester da vi kom hjem fra shopping og der!! Fast smilefjes! :)
 

Vedlegg

  • IMG_6066.jpeg
    IMG_6066.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 0
Back
Topp