EL test - når er den positiv

Antoine

Blir kjent med forumet
Min EL test har to røde streker, men en av dem er svakere. Når har jeg EL? Skal den andfe streken være like klar som kontrollstreken?
 
Den skal vel helst være like sterk som kontrollstreken ja, eller sterkere. Har du testet flere dager nå? For hvis den da har vært negativ, og det nå er kommet en strek der, så er det noe på gang...
 
Heisann!

EL finner sted som regel mellom 16 - 19, så det kan hende at man må ta to el tester på samme dag for å få et 100% positivt svar. strekene skal være av samme farge, eller den ene strekere!

Men det er åsså lurt å ha samleie FØR selve el, siden sædcellene lever opp til fem døgn (men ta utgangspunt i 2-3). Da vil det ligge sædceller å vente på lur når egget løssner & er klart.
Jeg har fått anbefalt bakfra stillingen, og ikke misjonær som mange tror (jeg trodde også det). Men det er fordi cædcellene legger seg langt inn i vagina, har kortere vandingsvei [;)]

bare et stalltips [:D]

LYKKE TIL

Kathrine
 
Heisann!

Jeg også holder på og el tester om dagen... Får som regel 2 ganske godt synlige streker, men teststreken er littegranne svakere,
og dermed er det ikke el på gang... Den må være like sterk, eller sterkere, som dem sier her...
Noen får ikke positiv test, men en av grunnene til det kan være at man er av typen som får kjempe rask oppgang,
og dermed kjempe rask nedgan av LH, og man anbefaller dem å ta to tester om dagen... Men man skal vel helst ikke tisse 2 eller 4 timer før, mener jeg...

Klem[:)]
 
Back
Topp