EL-test.. Hjelp!

N

Nagini

Guest
Jeg har nå gått på fem dager Letrozol og er på dag 4 med Puregon. I morgen kl. 1515 skal jeg på UL for å se om folikkelstimuleringen er i gang. Men i stad reagerte jeg litt på det jeg oppfattet som EL-utflod og jeg tok da denne EL-testen (kl. 1245). Jeg er ikke så dreven på EL-tester, for har alltid måtte sette Ovitrelle for å få det (har gått litt ned i vekt med lavkarbo ((pcos)) så fikk spontant EL i april). Jeg vet at denne ikke er positiv, men kan det tenkes at den blir positiv i kveld eller i morgen?

Jeg skal jo etter planen gå på Puregon i hvert fall til neste uke, for jeg har som regel måttet ta den daglig i opp til 10-14 dager for å få ett eller to egg som er klare, og deretter sette Ovitrelle for EL.

Men nå er jeg livredd for å gå glipp av en evt. EL! Når ville dere ha testet igjen? Og ville dere hatt samleie i kveld i tilfelle? Ikke SÅ gira på samleie kvelden før innvendig UL hvis jeg ikke må :laughing002

C6HU7q.jpg

Hei! Testet du igjen i kveld? Jeg tenker at om du ikke vil ha sex i kveld pga av ul (skjønner det godt!:p) så skader det ikke å vente til testen er positiv eller ihvertfall til i morgen etter timen :)Umulig å si når testen blir blir positiv, selv om den er streken er litt sterk trenger det ikke bety noe.. Vanskelig med de eggløsningstestene! Om eggløsning skulle skje i natt eller sånn og dere har sex i morgen, så skal vel det være tidsnok uansett :)

Hei! Testet du igjen i kveld? Jeg tenker at om du ikke vil ha sex i kveld pga av ul (skjønner det godt!:p) så skader det ikke å vente til testen er positiv eller ihvertfall til i morgen etter timen :)Umulig å si når testen blir blir positiv, selv om den er streken er litt sterk trenger det ikke bety noe.. Vanskelig med de eggløsningstestene! Om eggløsning skulle skje i natt eller sånn og dere har sex i morgen, så skal vel det være tidsnok uansett :)

Nei, jeg testet ikke noe mer. Spent på UL i dag! :love017

Det var dessverre langt unna EL. Tynn livmorslimhinne og ingen dominerende follikler. Skuffet, men samtidig vet jeg jo at jeg tidligere har måttet ta Puregon i ca. 14 dager (en gang var det faktisk 3 uker), så vet ikke helt hvorfor jeg forventet noe annet denne gangen :shy: Satser på tykkere slimhinne og egg som vokser til neste uke! :happy:

Åå kjedelig! Det er lett å tolke alt mot at ting går rette veien, jeg driver ihvertfall med det hver eneste syklus :laughing002Tenker det får våge seg, man må jo ha håpet! Krysser fingrene for deg.

Back
Topp