N
Nagini
Guest
Jeg har nå gått på fem dager Letrozol og er på dag 4 med Puregon. I morgen kl. 1515 skal jeg på UL for å se om folikkelstimuleringen er i gang. Men i stad reagerte jeg litt på det jeg oppfattet som EL-utflod og jeg tok da denne EL-testen (kl. 1245). Jeg er ikke så dreven på EL-tester, for har alltid måtte sette Ovitrelle for å få det (har gått litt ned i vekt med lavkarbo ((pcos)) så fikk spontant EL i april). Jeg vet at denne ikke er positiv, men kan det tenkes at den blir positiv i kveld eller i morgen?
Jeg skal jo etter planen gå på Puregon i hvert fall til neste uke, for jeg har som regel måttet ta den daglig i opp til 10-14 dager for å få ett eller to egg som er klare, og deretter sette Ovitrelle for EL.
Men nå er jeg livredd for å gå glipp av en evt. EL! Når ville dere ha testet igjen? Og ville dere hatt samleie i kveld i tilfelle? Ikke SÅ gira på samleie kvelden før innvendig UL hvis jeg ikke må
Jeg skal jo etter planen gå på Puregon i hvert fall til neste uke, for jeg har som regel måttet ta den daglig i opp til 10-14 dager for å få ett eller to egg som er klare, og deretter sette Ovitrelle for EL.
Men nå er jeg livredd for å gå glipp av en evt. EL! Når ville dere ha testet igjen? Og ville dere hatt samleie i kveld i tilfelle? Ikke SÅ gira på samleie kvelden før innvendig UL hvis jeg ikke må

Satser på tykkere slimhinne og egg som vokser til neste uke!