EL-test etter fjerning av hormonspiral

MillyLo

Andre møte med forumet
Hei alle som kan EL-test-tyding. Vi er i gang med å prøve på nr. 2 snart 3 år etter første. Jeg tok ut hormonspiralen for 36t siden, og strengt tatt bør man vel vente noen dager med sex etter uttak(?), selv om det ikke er like stor infeksjonsfare når man tar ut som når man setter inn. Når har jeg tatt tre EL-tester siden i går, og lurer på om jeg har EL nå? Eller kan hormonspiral-uttaket påvirke EL-testen? Pleier å ha EL i slutten av mnd, men synes det er rart om kroppen kjører på med EL dagen etter uttak.. Samtidig er det litt fristende å prøve hvis det er 4 uker til neste mulighet...
 

Vedlegg

  • 07065959-AD78-4537-A65C-903854669BC8.jpeg
    07065959-AD78-4537-A65C-903854669BC8.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 34
Jeg ville tolket den siste som positiv. Tror ikke hormonene i spiralen skal spille inn der:happy:
Anbefaler deg forresten å laste ned Premom-appen. Der legger du inn testene, så tolker den de for deg:D
 
Jeg ville tolket den siste som positiv. Tror ikke hormonene i spiralen skal spille inn der:happy:
Anbefaler deg forresten å laste ned Premom-appen. Der legger du inn testene, så tolker den de for deg:D
Tusen takk for svar! Jeg la de tre testene inn i appen nå, og av en eller annen grunn sier den at den lyseste (øverste) er peak.. Jaja, vi får legge inn noen aksjer i kveld, og ta det som en hyggelig hyrdebonus om vi er for sent ute denne mnd..
 
Tusen takk for svar! Jeg la de tre testene inn i appen nå, og av en eller annen grunn sier den at den lyseste (øverste) er peak.. Jaja, vi får legge inn noen aksjer i kveld, og ta det som en hyggelig hyrdebonus om vi er for sent ute denne mnd..
Du kan justere peak selv, også ville den mulighet ha justert peak selv imorgen om testen er negativ da:smug:
 
Back
Topp