EL test- Babyplan VS Easy@Home

Mymelen

Gift med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Hvilken EL test bruker dere? Har mange babyplan igjen etter at jeg testet før jeg ble gravid. Fant ikke EL med de og tenkte de var dårlige. Kjøpte inn easy@home etter SA, og de er helt motsatt, gir mye farge.
Testet på samme urin:
Easy@home ga utslag på 0.75 og babyplan 0.31 (man ser det jo å..)
upload_2021-8-23_10-51-15.jpeg

Kjøpt inn easy@home igjen og lurer på om jeg skal ta begge to, eller om jeg skal kjøpe inn de som gir smily og slippe tolking..

hva anbefaler dere? Denne runden her har jeg brukt opp 50(!!) EL tester..

Ser ut som om du har fått et parti med dårlig fargestoff med babyplan. Jeg har i alle fall ikke hatt problem med å finne EL med dem. :) Men, klart; når du tester med disse, så får du bare ta hensyn til den sterkeste testen ila syklusen..
Hvis du føler at du må bruke veldig mange tester, så blir det vel heller verdt å kjøpe en dyrere type (clearblue) for å slippe tolkning. Jeg synes tolkingen har gått greit; kjøpte clearblue en runde fordi jeg tenkte jeg kanskje fikk ivf i naturlig syklus, men endte med innsett i styrt syklus - så da trengte jeg ikke CB likevel.. så den får vente til jeg er ferdig med å være gravid, og skal prøve på neste baby. :P

Ser ut som om du har fått et parti med dårlig fargestoff med babyplan. Jeg har i alle fall ikke hatt problem med å finne EL med dem. :) Men, klart; når du tester med disse, så får du bare ta hensyn til den sterkeste testen ila syklusen..
Hvis du føler at du må bruke veldig mange tester, så blir det vel heller verdt å kjøpe en dyrere type (clearblue) for å slippe tolkning. Jeg synes tolkingen har gått greit; kjøpte clearblue en runde fordi jeg tenkte jeg kanskje fikk ivf i naturlig syklus, men endte med innsett i styrt syklus - så da trengte jeg ikke CB likevel.. så den får vente til jeg er ferdig med å være gravid, og skal prøve på neste baby. :p
Hmm, kan man klage? :smiley-ashamed005 Kjøpte en stor pakke :laughing002 Kunne jo kjøpt CB og ta når jeg ser de stiger da :) jeg brukte mange tester nå fordi el testene varierte veldig.. har testa 1-2 ganger om dagen og 16 dager med høy.. hadde likt å visst om de slo ut med blinkende smily eller bare nesten

Hmm, kan man klage? :smiley-ashamed005 Kjøpte en stor pakke :laughing002 Kunne jo kjøpt CB og ta når jeg ser de stiger da :) jeg brukte mange tester nå fordi el testene varierte veldig.. har testa 1-2 ganger om dagen og 16 dager med høy.. hadde likt å visst om de slo ut med blinkende smily eller bare nesten

Vet ikke når på dagen du tester, men om du tester ca kl 12 hver dag, så burde det i de fleste tilfeller holde med 1x pr dag.. Kanskje kl 12 og ca 18, når det nærmer seg. :)

LH er gjerne høyest rundt midt på dagen :)

Vet ikke når på dagen du tester, men om du tester ca kl 12 hver dag, så burde det i de fleste tilfeller holde med 1x pr dag.. Kanskje kl 12 og ca 18, når det nærmer seg. :)

LH er gjerne høyest rundt midt på dagen :)
10 og 16 har jeg tatt i ferien. Men når arbeidsdagene starter som normalt er det i 15-16 tiden :)

Jeg fikk nettopp ny pakke fra billige tester pga parti med ekstremt dårlig fargestoff. Her ser du to fra forskjellige partier, tatt på samme urin. Kanskje du har et dårlig parti?
9F3646BA-6F82-4AB8-A417-E8DFAD1F1FCC.jpeg

Jeg fikk nettopp ny pakke fra billige tester pga parti med ekstremt dårlig fargestoff. Her ser du to fra forskjellige partier, tatt på samme urin. Kanskje du har et dårlig parti?
Vis vedlegget 364043

Jeg mistenker det er noe feil med mine tester og. Skulle hatt EL nå, men el-testene viser ingen stigning eller peak.
Har du lot.-nr på pakken på dine el-tester som hadde dårlig fargestoff?

Jeg mistenker det er noe feil med mine tester og. Skulle hatt EL nå, men el-testene viser ingen stigning eller peak.
Har du lot.-nr på pakken på dine el-tester som hadde dårlig fargestoff?
Lot nr W00201222 Var det på mine dårlige. Har du noen andre å sammenligne med?

Oi jeg fikk heller aldri helt positive eltester de to siste månedene men hadde el likevel, hadde også et parti kjøpt i mai ca. Håper er nye er bedre.

Back
Topp