EL/Tappen?

Froya88

Forumet er livet
Et lite spørsmål som dukket opp her til dere andre... Jeg har EL til fredag.. [:)] Igår kveld da vi hadde oss en liten sengevals,så gjorde det rett og slett litt vondt når han kom inn og opp i kjærlighets-porten. Akkurat som han stanget imot noe. Og da kom jeg til å tenke på denne tappen.. Mener å huske at det pleier å være slik rundt EL hos meg..

Er det denne tappen eller hva? [:)]

dersom du pleier å ha vondt under EL kan det jo hende du har EL litt tidligere denne mnd.[;)]Kjenner av og til at det er vondt jeg og, men aldri tenkt over når det er!

Jeg pleier aldri å plages med noe,nei. Men som jeg nevnet,når vi har sex og han dytter`n inn,så gjør det litt vondt "oppi der",ja.. Akkurat som han stanger imot noe..

Rundt EL er livmortappen litt hoven, men ellers kan det også vere vondt når han stanger hardt mot der oppe. Uansett.

Okay! Pleier aldri å ha det slik ellers,så kanskje det har noe med at jeg snart har EL? Den er til fredag [;)] Velkommen til deg,forresten,lancelothi! [:D]

Takk for endelig svar,Trine! [:D] Ja,håper jo at det klaffer snart! Tar Solvipect også denne gangen. Smaker dritt,men piner det ned. En liten slurk et par ganger om dagen. Med sugerør!! [:D] Hehe! Så får vi se da.. [:D]

Back
Topp