EL-symptomer borte

*dreamer*

Forumet er livet
Nå begynner jeg å få en dårlig følelse. Jeg hadde EL-slim og EL-smerter før helgen, men nå er det borte[>:] (skal ha uttak på torsdag)
Jeg frykter at jeg har hatt EL av meg selv eller noe sånt, og at forsøket blir avbrutt.
Noen som kan berolige meg med at det er helt normalt at EL-symptomene blir borte?[8|]

Du får ikke El av deg selv under denne behandlingen. Du må sette Ovitrelle sprøyten for å få el[:)]!!
Jeg trodde også at jeg hadde el-slim. Men er nok bare mye slim pga egg stimuleringen. Vet fler her inne har stillt det samme sp.målet og det er nok helt normalt det du opplever nå[:)]!!

Blir spennede på torsdag nå[:D][:D]!!

Ivara:
Tusen takk for svar! Det er veldig godt å høre at det er helt normalt, og at symptomer og tegn jeg vanligvis har ikke betyr noe nå[:)]
Jeg er så glad for at dere her inne er så hjelpsomme. Jeg har alt for mange håpløse tanker i denne prosessen, og det er bra at dere "avliver" dem[8D]

Ja,jeg kan fortelle deg at det er helt normalt[;)]
Skjønner godt at du er bekymret,det tror jeg vi alle her inne har vært første gangen..[8|]

så spennende med uttak på torsdag[;)]

Denne prosessen er en enorm påkjenning for oss (og til tider mennene våre). Og det er helt naturlig at det duker opp mange sp.mål og bekymringer tror jeg!!
Vi får være glade for at vi har dette forumet, så vi får stillt sp.målene vi har og dempet de fleste bekymringer med å få bekreftelse på at det en opplever ofte er normalt og at mange av oss har opplevd det samme[:D]!!! Er godt å ha noen som vet akkurat hva en går igjennom!!

Du går en kjempe spennede tid i møte *dreamer*!!![:)][:)]

ORIGINAL: Marje83

Denne prosessen er en enorm påkjenning for oss (og til tider mennene våre). Og det er helt naturlig at det duker opp mange sp.mål og bekymringer tror jeg!!
Vi får være glade for at vi har dette forumet, så vi får stillt sp.målene vi har og dempet de fleste bekymringer med å få bekreftelse på at det en opplever ofte er normalt og at mange av oss har opplevd det samme[:D]!!! Er godt å ha noen som vet akkurat hva en går igjennom!!

Ja selv om det er veldig spennende, så er det vanvittig tøft![&o] Jeg er så takknemmelig for at dere har forståelse for alle bekymringene og følelsene mine!!
Jeg er så utrolig glad for at vi har dette forumet! Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten dere som er her inne. Det er veldig godt å ha noen som går gjennom det samme ja!

Jeg er kjempespent på rugetiden, det kommer nok mange tanker da og[8D] Håper at jeg er like heldig som deg[:D]

Hvordan går det med deg da? Er formen bedre?[:)]

SIGN..

Du får ikke El av deg selv under denne behandlingen. Du må sette Ovitrelle sprøyten for å få el[:)]!!
Jeg trodde også at jeg hadde el-slim. Men er nok bare mye slim pga egg stimuleringen. Vet fler her inne har stillt det samme sp.målet og det er nok helt normalt det du opplever nå[:)]!!

Blir spennede på torsdag nå[:D][:D]!!

Jepp, det er som de andre her sier helt normalt. Husker jeg ble så stressa av det at jeg faktisk måtte ringe til Porsgrunn for å høre om det var vanlig!!! Bare slapp av fram til uttak, du får ikke eggløsning av deg selv så lenge du bruker sprayen!

Lykke til med uttak på torsdag frøken!![:D] har du fått snakket litt med de rundt uttaket? Bedøvelse o.l?[:)]

tullemor79: Så godt å høre at du og hadde det sånn! Da kan jeg ta det helt med ro[:D]

[miss]: Tusen takk snuppa![:D] Jeg har ikke snakket med dem om det enda, men skal spørre når jeg skal på kontroll i morgen. Jeg skal oppdatere etter at jeg har vært der[;)]

ORIGINAL: *dreamer*

Ja selv om det er veldig spennende, så er det vanvittig tøft![&o] Jeg er så takknemmelig for at dere har forståelse for alle bekymringene og følelsene mine!!
Jeg er så utrolig glad for at vi har dette forumet! Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten dere som er her inne. Det er veldig godt å ha noen som går gjennom det samme ja!

Jeg er kjempespent på rugetiden, det kommer nok mange tanker da og[8D] Håper at jeg er like heldig som deg[:D]

Hvordan går det med deg da? Er formen bedre?[:)]

Under rugetiden vil jeg tro det dukker opp fler sp.mål ja. Men jeg merket at jeg hadde nok mest sp.mål under selve behandlingen. Rugeperioden måtte på en måte bare gå, og jeg var som du nok husker veldig negativ og innstillte meg på et nytt forsøk i april[8D]..Så den er nok en stor påkjenning!!

Formen har ikke vært veldig god i går og i dag. I går kan jeg nok takke meg selv for da gikk det i hundre fra jeg stod opp til jeg hadde spist middag. Har hatt litt dårlig samvittighet for at jeg er sykmeldt, men skjønte i går hvorfor jeg er det[8D]! I dag er formen heller ikke noe god, kvalm og sliten, selv om jeg prøver å spise litt ofte. Har nå akkurat sovet et par timer!!
MEn men...må igjennom dette også så det skal nok gå. Bare litt tungt mens det pågår!!

Hehe, ja det blir nok mest sånne tanker som du hadde under rugetiden. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å være ganske negativ jeg og[8D] Men prøver å ha en god følelse nå[;)]

Uff, det høres ganske tøft ut! Det blir nok bra å komme over i 2. tri, da blir nok formen bedre etterhvert så du bare kan nyte graviditeten[:D] Fram til det bør du tydeligvis ta det helt med ro[&o] Håper at formen din er bedre i morgen når du har fått slappet av litt[:)]

Back
Topp