Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har opplevd det, og hva skal jeg stole på? Det er slim som legger seg oppå papiret som man kan strekke mellom fingrene.. (beklager ekkel detaljer)
Noen kan ha slim i flere dager før eggløsning, hvis prøven du nevner i overskriften om er eggløsningstest Jeg har oftest el-slim i 2-3 dager før eggløsningen faktisk skjer
Jeg har også ofte el-slim opptil 4-5 dager før el, ofte mest disse dagene. Har kort lh-topp, så det gir negativ el-test + masse el-slim
Men el-slimet er jo fruktbart slim, så selv om ikke el er helt enda så hadde jeg hoppet til køys
Mange har vel kort topp og får ikke positiv EL test, men de aller fleste har vel EL uansett. EL slim er jo fruktbart slim - så jeg tenker så lenge d er EL er d smart å ha sex
Jeg har el slim 2 dager før, dagen for positiv el test(får oftest positiv på ettermiddag/kveld) og dagen etter positiv(allså den dagen testen blir negativ igjen)