El slim og negativ prøve?

Navaje

Forelsket i forumet
Noen som har opplevd det, og hva skal jeg stole på? Det er slim som legger seg oppå papiret som man kan strekke mellom fingrene.. (beklager ekkel detaljer)
 
Noen kan ha slim i flere dager før eggløsning, hvis prøven du nevner i overskriften om er eggløsningstest :) Jeg har oftest el-slim i 2-3 dager før eggløsningen faktisk skjer :)
 
Jeg har EL slim i ca 4 dager før positiv test :D
 
Jeg har også ofte el-slim opptil 4-5 dager før el, ofte mest disse dagene. Har kort lh-topp, så det gir negativ el-test + masse el-slim :happy:
Men el-slimet er jo fruktbart slim, så selv om ikke el er helt enda så hadde jeg hoppet til køys ;)
 
Mange har vel kort topp og får ikke positiv EL test, men de aller fleste har vel EL uansett. EL slim er jo fruktbart slim - så jeg tenker så lenge d er EL er d smart å ha sex:-)
 
Jeg har el slim 2 dager før, dagen for positiv el test(får oftest positiv på ettermiddag/kveld) og dagen etter positiv(allså den dagen testen blir negativ igjen) :D
 
Eg hadde alltid ELslim i minimum ei veke før eggløsning :) Når eg ikkje hadde ELslim lenger var eggløsninga over.
 
Tusen takk for svar alle sammen :) er på dag 37 etter MA'en og pms er enda ikke kommet, så tror ikke det va eggløsning :/
 
Back
Topp