El-slim etter eggløsning???

moccamint

Elsker forumet
Hei! Jeg hadde positiv eggløsningstest (CB digital) midt på dagen i går. I morges var den negativ. Det rare er at el-slimet ikke kom før nå. Kan det være at det var noe galt med testen jeg tok i morges og at den fortsatt hadde vært positiv hvis jeg hadde tatt en test i ettermiddag?

Har akkurat vært på do, så den sjansen har jeg brukt opp...

Jeg har det på samme måten, så slenger meg på spm ditt ;)
Rimelig sikker på at jeg hadde EL i går, men har EL-slim i dag...

Dere får gripe sjansen i dag for å være litt mer på den sikre siden ;)
Samme til dere ;) Håperhåperhåper!
Har hatt så sykt uflaks ved eggløsning de tre siste periodene. Først slått ut med streptokokker, så omgangssyke, og nå omgangssyke igjen!!!

Ikke særlig attraktivt for mannen i huset tenker jeg :p

Men sånn er det vel å være prøver når man har barn fra før...

Samme til dere ;) Håperhåperhåper!
Har hatt så sykt uflaks ved eggløsning de tre siste periodene. Først slått ut med streptokokker, så omgangssyke, og nå omgangssyke igjen!!!

Ikke særlig attraktivt for mannen i huset tenker jeg :p

Men sånn er det vel å være prøver når man har barn fra før...
Hehe... Ja det er helt sant!
Vi har også hatt alt fra omgangssyke til vannkopper og nå feber med snørr og tårer. :p Men må man så må man. Vi klarer alltid å hoppe i høyet med 39 i feber. Da blir det bare litt ekstra hett...... :cool05

Ja, må man så må man! Håper vi slipper at hele familien tar med seg alle basillene hjem fra barnehagen med nestemann også.

Har brukt opp alle "sykt barn dagene" mine i år allerede. Snart alle mine egne sykedager også. Man får nesten bare le av det :)

Får håpe sjansen ikke gikk fra oss denne måneden også :)

Tror ikke det har noe å si om det fortsatt er el-slim etter positiv eltest. Tar nok litt tid før kroppen "stopper" å produsere elslim så noen dager med dette etter el er sikkert helt normalt. .

Ja, det er nok sånn, men jeg har aldri opplevd det før. Jeg hadde heller ingen andre symptomer (noe jeg alltid har ellers) på eggløsning før denne positive testen.

Jeg pleier å ha mye smerter og kvalme før eggløsning, denne gangen var det ingenting. Kun positiv test.

Begynner nesten å tro at den positive testen ikke var riktig.

El-slim kan komme både før, under og etter el. Dette kan også endre seg fra syklus til syklus ;)
Positiv test betyr jo ikke at du har el akkurat da, men at el kan komme i løpet av de neste 48 timene, så kan jo hende du hadde el når der var slim ;)

Jeg hadde positiv el test i går og har fortsatt positiv el test idag. Pleier og kjenne vondt på venstre side når jeg har el. Har ikke kjent det denne gang(ikke til nå hvertfall) men positiv el test har jeg fått 3 dager tidligere enn forventet denne mnd.

Jeg hadde positiv el test i går og har fortsatt positiv el test idag. Pleier og kjenne vondt på venstre side når jeg har el. Har ikke kjent det denne gang(ikke til nå hvertfall) men positiv el test har jeg fått 3 dager tidligere enn forventet denne mnd.
Det er akkurat det samme som har skjedd her! Og det kjenner absolutt ikke ut som at jeg har hatt eggløsning...

Bortsett fra at jeg sluttet å teste etter at jeg fikk negativ test i går. Tror jeg må ta en test i ettermiddag bare for å være sikker...

Last edited:
Ville bare si at jeg hadde rett. Fikk positiv eltest i dag, en uke etter den forrige. Litt sen eggløsning, men denne gangen er smertene og alle symptomene der :)

Ville bare si at jeg hadde rett. Fikk positiv eltest i dag, en uke etter den forrige. Litt sen eggløsning, men denne gangen er smertene og alle symptomene der :)

Så bra ut du fant ut av det :D Man kjenner ofte kroppen sin best :) Da er det bare å legge inn aksjer da :D

Så bra ut du fant ut av det :D Man kjenner ofte kroppen sin best :) Da er det bare å legge inn aksjer da :D
Glad for at jeg kjente på kroppen ellers hadde det jo kanskje vært for sent nå. Har lagt inn aksjer siden lørdag, så et par dager til må jo være bra.

Kjenner når egget har sluppet, og det har ikke det enda hvertfall :)

Glad for at jeg kjente på kroppen ellers hadde det jo kanskje vært for sent nå. Har lagt inn aksjer siden lørdag, så et par dager til må jo være bra.

Kjenner når egget har sluppet, og det har ikke det enda hvertfall :)

Så spennende :D Du er heldig som kjenner når det slipper da! Jeg har egentlig bare grisevondt i en uke jeg, så vet ikke 100% når el er inni den uka der, bortsett fra positiv test (men el kan jo komme 0-48 timer etter den testen blir positiv), hehe :p De sier jo at annenhver dag er nok i el-tiden, så det blir nok bra med et par dager til :)

Back
Topp