El sigarett og amming

Renate n.e

Flørter med forumet
heisann! Jeg har fått så Veldig lyst på snus i det siste men ønsker ikke å begynne med noe sånn igjen, så derfor lurer jeg på om det er noen her som vet hvordan det er med el sigarett UTEN nikotin og amming? Er det noen farlige stoffer i den veska som er i røyken?

Eller har du røyket før som gjør at du tenker at damp er bedre? [emoji3]

Leser brått dette som skikkelig kritisk til deg, er ikke d altså!! Bare undrer meg over andre alternativer [emoji23]

Damp ivei. Hørte med venner som har GOD peiling, og her er svaret: "Det eneste som faktisk "tas opp" fra dampevæska er smaksstoffene og evt nikotin. Bæremiddelet (som danner dampen) som er propylenglycol og vegetabilsk glyserin tas ikke opp, og ville uansett ikke være et problem, siden de i møte med jernnivåene i de røde blodcellene blir til vann og sukker."

Leser brått dette som skikkelig kritisk til deg, er ikke d altså!! Bare undrer meg over andre alternativer [emoji23]
Hehe jeg snuste fle jeg blei gravid åsså har jeg hørt at nikotin fri snus ikke er så veldig heldig som di sier :( Så derfor tenkte jeg kanskje damp kunne være ett greiere alternativ :happy:

Hehe jeg snuste fle jeg blei gravid åsså har jeg hørt at nikotin fri snus ikke er så veldig heldig som di sier :( Så derfor tenkte jeg kanskje damp kunne være ett greiere alternativ :happy:

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor nikotinfri snus ikke er heldig? Hva annet i snusen kan være skadelig for mini? Snuser ikke selv altså.

Hvorfor ikke? [emoji32] både min lege og tannlege tittet på den jeg brukte og ga tommel opp!

Nikotinfri snus skal være problemfritt, så lenge du ikke kjøper de variantene som har ginseng i seg.
Det sier hvertfall eksperten på sigarshop her [emoji106]

At nikotinfri snus kan ødelegge tannkjøtt betyr ikke mer for meg enn at vanlig snus kan gjøre det samme [emoji1]

Den nikotinfrie snusen skal visst ødelegge tannkjøtt mer enn vanlig. Mener det var pga PH'en? Uten å gidde å leite fram den forskningen igjen. Google vet nok ;)

Den nikotinfrie snusen skal visst ødelegge tannkjøtt mer enn vanlig. Mener det var pga PH'en? Uten å gidde å leite fram den forskningen igjen. Google vet nok ;)

Spørs vel på hvem du kjøper?
Min tannlege sjekket ut onico som også inneholder fluor, hun ga tommel opp på den!

Back
Topp