el rett etter mensen?

Mrs b

Forumet er livet
VIP
kan man få el rett etter mensen?nå snakker jeg om andre dagen etter TR.[8|]
hadde bare mensen i 5 dager denne mnd.men har enda "murringer"nederst i magen som om jeg skulle hatt den enda?har aldrig hatt det før.pleier å føle meg riktig så smerte fri etter TR.[:D]

Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror det- håper du er gravid!!!! Krysser fingrene [:D][:D]

Sikker på at du ikke er gravid da stardust? Jeg hadde mensen da jeg var gravid...
Ta en test du[;)]

huff ikke si sånt....hehe.nå har likom hode mitt "fri"frem til el så begynner jo grubblinga igjen.[:D]

tok en grav.test den 12.så jeg tror ikke jeg kan være så heldig.hadde ikke TR sist jeg var gravid,men har det noe å si?hvordan var den koselige tanta di når du var gravid da?[8D]

uansett skal jo vi bli gravide i oktober.[:D]

Tanta kom så og si som vanlig hu... Trodde ikke det gikk ann, men etter sa hører jeg at det visst er heeelt vanlig for flere...
Men håper hu blir borte neste gang, for da blir man mere sikker:)
Ellers sier mange at mensen er mindre og varer kortere...

Tok det lang tid før du test positivt da?? -Sikkert ikke like enkelt å finne ut om man er gravid når mensen kommer...

Vet du hva..., jeg hadde massesymptomer (bl a rar metallisk smak, litt murringer, trøtt og sår), men tenkte at mensen blir jo borte (var tross alt det jeg hadde lest og hørt...) når man blir gravid, og jeg trodde aldri det skulle gå på 1. forsøk...
Så jeg tok ikke test før ca uke 8-9. positiv... Men mistet et par uker etter testen...desverre...

Back
Topp