El likende smerter, 9dpo, festesmerter?

L

lamarama

Guest
Har noen opplevd at festesmerter kan minne om el smerter?
Ganske sikker på el 9-10 dager siden. Hadde megasterke tester, og kjente økning i kroppsvarme i dagene etterpå. Tempet ikke.

Nå i dag kjenner jeg stikk på høyre side, som minner om el smerter. Tok en test på morgenen idag som var negativ, typ nesten ingen strek, fikk 0.13 i Premom.

Ganske sikker på el 9-10 dager siden. Hadde megasterke tester, og kjente økning i kroppsvarme i dagene etterpå. Tempet ikke.

Nå i dag kjenner jeg stikk på høyre side, som minner om el smerter. Tok en test på morgenen idag som var negativ, typ nesten ingen strek, fikk 0.13 i Premom.
Vil du legge ut bilde av testen? Ser du streken irl også? :shy:

Om du er 9-10 DPO (dager siden el), så vil man ikke få kjempesterk strek, pga fortsatt lave nivåer av HcG, men Litt strek = strek!

Mange vil nok kunne si det kan minne om både el-smerter og menssmerter. Det foregår jo ting i livmoren, så smertene vil oppleves like for mange. :D

Vil du legge ut bilde av testen? Ser du streken irl også? :shy:

Om du er 9-10 DPO (dager siden el), så vil man ikke få kjempesterk strek, pga fortsatt lave nivåer av HcG, men Litt strek = strek!

Mange vil nok kunne si det kan minne om både el-smerter og menssmerter. Det foregår jo ting i livmoren, så smertene vil oppleves like for mange. :D
Tror hun mente el test viste 0.13.

Jaa, det var el test som viste 0.13.
G test er negativ.

Har hatt forsinket eggløsning tidligere, så tenker jo at dette kan skje igjen… men rart med verken slim, eller positiv test, så hadde kryssa fingrene for om noen evt hadde opplevd lignende smerter som typ festesmerter eller et annet godt tegn :nailbiting:

Ja jeg hadde det!

Opplevd festesmerter alle gangene jeg er blitt gravid. Eneste forskjellene har vært på hvilken side, og antall dager DPO.
- 5 av 7 svangerskap, 6 DPO. Positiv test 8 DPO.
- 1 av 7 svangerskap. 5 DPO. Positiv test 7 DPO.

Last edited:
Opplevd festesmerter alle gangene jeg er blitt gravid. Eneste forskjellene har vært på hvilken side, og antall dager DPO.
- 5 av 6 svangerskap, 6 DPO. Positiv test 8 DPO.
- 1 av 6 svangerskap. 5 DPO. Positiv test 7 DPO.
Var de da lokalisert typisk ved livmor området? Eller i ytterkant som eggstokk området?

Så godt å se at noen har hatt det! Klamrer meg til håpet om at det ikke er eggløsning på nytt, men baby :D
Jeg har veeeeldig stabile sykluser og vet nøyaktig når eggløsning er og får eggløsningssmerter hver gang. Og dette er noe annet! Så jeg har troa for oss begge :love017 :joyful:

Jeg har trodd at EL ikke skjedde likevel pga smerter, men det var festesmerter. Kjenner mye murringer/stikk fra 6/7dpo, da blir det positiv test et par dager senere (men veldig svak)

Back
Topp