El etter SA..

Tar livet som det faller seg.. ❤

Elsker forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Hadde jo SA forrige fredag.. sluttet å spotte torsdag.. hadde veldig lav hcg før jeg begynte å blø så regner med hcg'en var null rimelig raskt..

Hadde sex på fredag, i går fikk jeg noe som ligna veldig på eggløsningsslim..

Kan eggløsningen komme i gang så tidlig etter en tidlig SA? :anyone
 
Etter en SA kan man gå rett inn i ny syklus som vanlig. Da jeg hadde en medisinsk abort etter MA i uke 7 fikk jeg eggløsning igjen på dag 22.
Av det jeg har sett inne på forumet føler jeg at de som opplever SA relativt tidlig i forløpet kommer inn i normal syklus med en gang, og de som har kommet litt lenger kanskje må vente litt lenger. Det er uansett veldig individuelt.
Hvis SAen startet forrige fredag så er du i teorien på dag 10 i syklusen. EL slim kan komme flere dager før eggløsningen faktisk skjer, så det er godt mulig at det er det du opplever. Har du vurdert å ta en eggløsningstest?
 
SAen startet uke 5+6 men hadde hcg dagen før på 76 så var kommrt godt ned hcg'en da blødningen startet..

Har ikke testet etter el enda, men tenkte jeg skulle gjøre det.. om den ikke allerede har vært nå da :p
 
SAen startet uke 5+6 men hadde hcg dagen før på 76 så var kommrt godt ned hcg'en da blødningen startet..

Har ikke testet etter el enda, men tenkte jeg skulle gjøre det.. om den ikke allerede har vært nå da :p
Jeg vet ikke om det har noe å si at hcg var på vei ned allerede, men ta en el test du! :) Jeg har hatt el slim en hel uke før faktisk eggløsning.
 
Jeg vet ikke om det har noe å si at hcg var på vei ned allerede, men ta en el test du! :) Jeg har hatt el slim en hel uke før faktisk eggløsning.

Skjønner ingenting akkurat nå.. :banghead:

Fikk high på eggløsningstesten i dag.. men blør samtidig, ikke mørkt eller med kongler men rosa.. ikke mye men nok til at jeg bruker truseinnlegg..

Såeh, hva skjer? :hilarious:

:anyone
 
Skjønner ingenting akkurat nå.. :banghead:

Fikk high på eggløsningstesten i dag.. men blør samtidig, ikke mørkt eller med kongler men rosa.. ikke mye men nok til at jeg bruker truseinnlegg..

Såeh, hva skjer? :hilarious:

:anyone
Det der er vel litt vanskelig å svare på. Kan jo være Hcg eller LH som gir utslag på el-testen. Uansett vil det vel ikke være anbefalt med sex før to dager etter at blødningen har stoppet helt pga infeksjonsfare. Men skjønner at du gjerne vil vite hva som skjer :banghead:
 
Back
Topp