El etter kjemisk...

Bkno3842182

Andre møte med forumet
Når fikk dere el etter kjemisk? Jeg hadde en sensbort i september, og fikk positiv test 1 /2. Begynte å blø allerede 4/2 og jordmor sa det var kjemisk.

Jeg skal ha mens på søndag (hvis syklusen min på 32 dager stemmer), og jeg håper jeg har hatt el I mellomtiden. Jeg tør ikke teste da jeg er så redd for et evt negativt resultat.. er det håp for denne mnden tror dere?

Jeg har fått EL som normalt i syklusen etter en kjemisk :happy: Så med mindre du har hatt sykluser uten EL tidligere så burde du ha hatt EL denne måneden også :happy: Har også blitt gravid etter kjemisk før :happy:

Takk for svar
Jeg har aldri opplevd dette før så det er helt nytt for meg. Har vært så heldig og blitt gravid og fått to friske barn så det er fryktelig uvant og være i denne situasjonen
Jeg har aldri hatt fokus på el eller sykluser tidligere så jeg vet jo ikke om jeg har for vane å "hoppe over el". Håper så sterkt at mens uteblir og vi får oppleve et friskt svangerskap igjen, helst på denne syklusen❤️

Hadde kjemisk i januar, el kom 1-2 dager før normalt i februar og ble gravid på den!

Har du vært å sjekket rundt når du skal ha EL med innvendig ultralyd? Om det faktisk slippes egg

Hadde kjemisk i januar, el kom 1-2 dager før normalt i februar og ble gravid på den!

Har du vært å sjekket rundt når du skal ha EL med innvendig ultralyd? Om det faktisk slippes egg
Så heldig du er nei, men har spurt legen nå om han kan henvise til gyn så vi kan sjekke rundt den tiden. Hadde en senabort i september med et barn som ikke var levedyktig ++, og selv etter utskrapning to dager etter dette gikk jeg m rester som de overså i to mnder. Det var såpass mye at det krevde to utskrapninger som jeg var ferdig m først 27/11. Fikk mens 1/12 og 1/1. Ble gravid i januar som resulterte i kjemisk 4/2. Trodde derfor at vi skulle få til å bli gravide igjen nå på denne syklusen, men den gang ei. Har en liten på snart 1 år og vi ville ha to tette. Håper virkelig, virkelig vi får det til! Er så utrolig fortvilet nå! Har også en på 9 og jeg noe gravid raskt m begge så jeg vet hvordan det er å ha enkle friske svangerskap.
Blir gravid raskt , hatt 3 svangerskap på under ett år så dette er helt jævlig å måtte gå gjennom..

jordmor på sykehuset og I kommunen , legen og gynekologen sier vi "bare har hatt uflaks: og at det ikke er noe galt m meg, men det hjelper ikke å høre akkurat nå. Jeg trenger å bli gravid med et friskt barn og friskt svangerskap for å få det bekreftet.

Jordmor sier at jeg blir gravid raskt så derfor ble jeg så satt ut nå når mens kom. Jeg orker ikke dette!!!

jordmor på sykehuset og I kommunen , legen og gynekologen sier vi "bare har hatt uflaks: og at det ikke er noe galt m meg, men det hjelper ikke å høre akkurat nå. Jeg trenger å bli gravid med et friskt barn og friskt svangerskap for å få det bekreftet.

Jordmor sier at jeg blir gravid raskt så derfor ble jeg så satt ut nå når mens kom. Jeg orker ikke dette!!!
En mediainsk abort kan tulle litt med kroppen og gjøre at det kan ta noen måneder før man blir gravid. Ble selv gravid hver syklus og hadde flere kjemiske og 1 missed abortion i uke 10. Etter missed abortion tok det plutselig 5 måneder før jeg begynte å bli gravid igjen. Skjønner at det er veldig frustrerende når man vanligvis blir raskt gravid :Heartred

En mediainsk abort kan tulle litt med kroppen og gjøre at det kan ta noen måneder før man blir gravid. Ble selv gravid hver syklus og hadde flere kjemiske og 1 missed abortion i uke 10. Etter missed abortion tok det plutselig 5 måneder før jeg begynte å bli gravid igjen. Skjønner at det er veldig frustrerende når man vanligvis blir raskt gravid :Heartred
Takk for svar er en stor trøst å finne flere som er i samme situasjon. Har vært en tung dag med masse tårer og fortvilelse. Håper vi kan gå det til i mars, men etter tre "slag i trynet" på kort tid så er jeg mer negativ nå en tidligere..

Back
Topp