ektorp møbler

Hei1999

Glad i forumet
dere som har det,hvordan klarer dere å holde de støvfri? og hvordan vasker dere trekkene uten at de krymper? har 2 stoler i hvitt,syns jeg støvsuger de hver dag,og nå trenger trekkene en vask men tør ikke å vaske de i tilfelle de krymper.

Da vi hadde hvitt og vaska i maskinen, krympet de aldri.
Nå har vi mørkegrått og vasker bare over med klut og det funker veldig bra.

Har forresten en hvit stol, sjeselong eller hva pokker det heter, merker ikke så mye til støv og sånt der.

vi har den grå sofaen.  den kan vi ikke vaske i maskin  =(   men spyler trekkene i dusjen hvis vi søler noe.
og tørker med klut hvis det er lite.

har de grå trekkene... har aldri vasket eller renset dem.. bare tørket vekk en flekk med klut de få gangene det har skjedd.. lite matspising i sofaen... enkel husregel.. :)
Støvsuger sofaen av og til, tar ut putene og banker og rister dem og snur rundt på dem... men etter 2,5 år begynner sofaen å bli litt sliten gitt.. så vi er enige om at når lillesøster er ferdig med gulp og klin, så bytter vi de nok ut.. :)

blafre skrev:
Da vi hadde hvitt og vaska i maskinen, krympet de aldri.
Nå har vi mørkegrått og vasker bare over med klut og det funker veldig bra.

Har forresten en hvit stol, sjeselong eller hva pokker det heter, merker ikke så mye til støv og sånt der.

Hvor mange grader vasket du trekkene på? måtte du stryke de etterpå? føler at de støver ned enda jeg vasker her hver uke,å endatil støvsuger hele tiden. (har støv på hjern)..

Dollface skrev:
har de grå trekkene... har aldri vasket eller renset dem.. bare tørket vekk en flekk med klut de få gangene det har skjedd.. lite matspising i sofaen... enkel husregel.. :)
Støvsuger sofaen av og til, tar ut putene og banker og rister dem og snur rundt på dem... men etter 2,5 år begynner sofaen å bli litt sliten gitt.. så vi er enige om at når lillesøster er ferdig med gulp og klin, så bytter vi de nok ut.. :)

hadde mamma til barnevakt igår da jeg var på jobb... å da ga hun tydelivis ungene lov til å sitte der me fargeblyanter... kom heim t en nedtegna stol.. enda de vet at tegning ska foregå med kjøkkenbordet. 

Back
Topp