Ekte spark vs fantomspark???

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg kjente noe istad, akkurat der livmoren har begynt å dukke opp bak skambenet, men var det ekte spark eller var det fantomspark??? Er jo bare 9,5 mnd siden forrige gang... Var dere i tvil, dere som kjenner liv???

Det er nok altfor tidlig å kjenne liv i uke 8, ville tro det er fantomspark. Hadde det lenge selv etter fødsel. Er ikke så usikker på om det er liv jeg kjenner, det kjennes ut som leamus og av og til at den stanger i livmora. Men nå er jo jeg en mnd lenger på vei enn deg.

Den lille begynner ikkje å bevege seg i det heletatt før uke 10 ca i følge bv... Så er nok fantomspark... Luftbobler er normalt:)

Var det jeg trodde, begynte bare å stusse siden det var så veldig annerledes enn de andre fantomsparkene..

nemoen skrev:
Den lille begynner ikkje å bevege seg i det heletatt før uke 10 ca i følge bv... Så er nok fantomspark... Luftbobler er normalt:)

tror de beveger seg fra ca uke 8. Fikk UL den dagen jeg var ni uker på vei, da hoppet ungen i hvert fall=)

Jeg kjente første spark i går, og er ikke tvil om at det var bevegelse. har veldig kontroll på tarmsystemet mitt pga div intoleranser så kjenner veldig godt forskjell på babybevegelse og tarmbevegelse/fantomspark. Dette var bare små pekk liksom - utrolig koselig. Med første kjente jeg det i uke 12, så litt tidligere denne gangen.

Back
Topp