Ekte lykke over en bæsj!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
«Småbarnsmødre snakker bare om bæsjebleier!» har jeg hørt flere si. Heldigvis kan jeg med hånden på hjertet svare at det ikke gjelder meg. Det eneste som kan få meg til å prate om bæsjebleiene til minien, er mangelen på dem.
Les artikkelen fra Ingunbloggen her http://www.babyverden.no/blogg/Ingunnbloggen/Ekte-lykke-over-en-basj/

Syntes du at småbarnsmødre snakker for mye om bæsj?

Nei. Er verken slik selv eller har hørt det fra mine nærmeste venner med barn. Blir, som du sier, kun nevnt ved mangel på den :)

Nei :) Svært sjeldent jeg hører andre prate om det eller ser dem skrive om det heller! Men, det finnes jo unntak :P Har opplevd to ganger inne på fb grupper at noen TAR BILDE av bæsjebleia til ungen sin, legger det ut, og spør om det ser normalt ut :P eeeeheheeeeeheeee

tror aldri jeg har hørt småbarns mødre snakke om bæsj:P kun dene ene gangen vennina mi fortalte at hun skulle pudre datteren nedentil og da hun hadde lent seg litt nærmere med ansiktet for å blåse henne åp magen kom det en skikkelig sprut bæsj rett i ansiktet på moren (venninna mi) HAHAHA XD trodde jeg skulle ledd meg i hjel:P men de som syns småbarns foreldre snakker mye om bæsj er bare sjalu for at de ikke får oppleve gleden av å bytte en stinkene bleie selv:D

Jeg KUNNE fortalt masse bæsjehistorier! De fleste kan sikkert det hvis de har barn hehe men det betyr ikke at man gjør det :D

Back
Topp